رئیس ستاد نماز جمعه همدان با اشاره به حمله عربستان سعودی به یمن، آن را تأسف‌بار خواند و گفت: امروز برخی دولت‎های اسلامی با بی‌خردی در زمین دشمن بازی می‌کنند و بر سر هم‌کیشان و هم‌مسلکان خود گلوله و آتش می‌ریزند.
کد خبر: ۱۸۲۷۲
تاریخ انتشار: ۱۵ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۴ 04 April 2015

رئیس ستاد نماز جمعه همدان با اشاره به حمله عربستان سعودی به یمن، آن را تأسف‌بار خواند و گفت: امروز برخی دولتهای اسلامی با بی‌خردی در زمین دشمن بازی می‌کنند و بر سر هم‌کیشان و هم‌مسلکان خود گلوله و آتش می‌ریزند.

به گزارش فارس ؛ حجت‌الاسلام عباس اسماعیلی در سخنان پیش از خطبه نماز جمعه همدان با بیان اینکه 12 فروردین، روز تثبیت جمهوری اسلامی بود، اظهار کرد: نظام مقدس جمهوری اسلامی برکات بسیاری را برای جامعه و مردم رقم زده که باید نسبت به آن توجه کرد.

وی نعمت ولایت فقیه را مهمترین برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی دانست و گفت: طبق فرموده امام راحل، تا زمانی که پشتیبان ولایت فقیه باشیم، مملکت، آسیبی نخواهد دید.

رئیس ستاد نماز جمعه همدان با بیان اینکه مردم ایران اسلامی با تبعیت از ولی فقیه همواره در برابر دشمنان نظام ایستاده‌اند، ابراز کرد: امروز ایران به برکت ولی فقیه در امنیت و آرامش کامل به سر می‌برد.

وی ادامه داد: در شرایطی که دیگر کشورهای منطقه در جنگ و آشوب به سر می‌برند، ایران اسلامی به برکت درایت رهبر فرزانه انقلاب، مسیر پیشرفت و توسعه را می‌پیماید.

اسماعیلی برگزاری نماز جمعه را دیگر نعمت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران دانست و گفت: برگزاری نماز جمعه علاوه بر ثواب اخروی، مسائل روز دنیا را نیز به مردم منتقل کرده و آنها را بصیر و آگاه می‌کند.

وی دشمن‌شناسی را از دیگر مواهب جمهوری اسلامی عنوان کرد و ابراز داشت: این اصل اساسی باید همواره مورد توجه باشد به طوری که با وجود اختلاف سلایق و دیدگاه‌های سیاسی، باید آنها را برای هدف بزرگتر که شکست دشمن است، کنار گذاشت.

رئیس ستاد نماز جمعه همدان با اشاره به حمله عربستان سعودی به یمن، آن را تأسف‌بار خواند و افزود: امروز برخی دولتهای اسلامی با بی‌خردی در زمین دشمن بازی می‌کنند و بر سر هم‌کیشان و هم‌مسلکان خود گلوله و آتش می‌ریزند.

وی با طرح این سئوال که چرا عربستان حتی یک گلوله به سمت اسرائیل شلیک نکرد اما امروز به جان مردم یمن افتاده؟ گفت: آمریکا و اسرائیل امروز مسلمانان را به جان هم انداخته‌اند و از این لذت می‌برند.

اسماعیلی با بیان اینکه باید دشمن اصلی که همان اسرائیل و آمریکاست را شناخت، ابراز داشت: وقتی به این امر توجه نشود، در آن صورت دشمنان کوچک‌تر نیز مسلمان‌کشی راه می‌اندازند.

وی در ادامه با اشاره به بیانیه مشترک مذاکرات ایران و 1+5 گفت: تیم مذاکره‌کننده هسته‌ای مورد تأیید مقام معظم رهبری هستند و ما نمی‌توانیم از خودمان اجتهاد کنیم، از سوی دیگر هنوز برای رسیدن به توافق اصلی سه ماه فرصت هست و باید در این مدت منتظر عملکرد طرف غربی بود.

رئیس ستاد نماز جمعه همدان در بخش پایانی سخنانش از مردم خواست در ساخت مصلای نماز جمعه مساعدت و همکاری لازم را داشته باشند و با کمک‌های خود کاری ماندگار را رقم زنند.

 

 

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار