رقابت‌های ژیمناستیک با حضور 300 دانش‌آموز از ناحیه 2 زنجان برگزار شد.
کد خبر: ۱۸۲۸۴۳
تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۸ 16 February 2016
این رقابت‌ها بین نونهالان ورزشکار زیر هفت سال در پنج باشگاه ورزشی شامل باشگاه‌های 22 بهمن، خانه ژیمناستیک، شهید مکی، آراشام و اکتیو برگزار شد.

در این رقابت‌ها 300 ورزشکار ژیمناستیک در 6 ایستگاه به رقابت پرداختند که این مراسم با حضور 600 نفر از اولیای دانش‌آموزان برگزار شد و در پایان این رقابت‌ها از برگزیدگان با اهدای جوایز و لوح تقدیر به عمل آمد.

معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش ناحیه 2 زنجان در این جشنواره با اشاره به اهمیت لزوم استعدادیابی ورزشی از سنین پایین اظهار کرد: باید بسترسازی لازم برای شناسایی توانمندی دانش‌آموزان در حوزه‌های ورزشی فراهم شود.

مسلم رحمانیان هدف از برگزاری این جشنواره را رقابت بدون استرس دانش‌آموزان خواند و تاکید کرد: تلاش شده رقابتی بدون استرس برای دانش‌آموزان فراهم شود تا دانش‌اموزان با شرایط رقابت آشنایی بیشتری پیدا کنند.

وی با اشاره به استقبال مطلوب اولیای دانش‌آموزان از برگزاری این رقابت تصریح کرد: آموزش و پرورش آمادگی کامل در زمینه برگزاری رقابت‌های ورزشی را دارد.

معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش ناحیه 2 زنجان خاطرنشان کرد: آموزش و پرورش برای همکاری با هئیت‌های ورزشی در زمینه استعدادیابی آمادگی دارد.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار