سرپرست معاونت هماهنگی امور زائران استانداری قم گفت: 50 دستگاه خدمت رسان از مسافران نوروزی قم استقبال شایسته ای کردند.
کد خبر: ۱۸۲۸۸
تاریخ انتشار: ۱۵ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۰ 04 April 2015
به گزارش تابناک قم به نقل از ستاد خبری تسهیلات زائران استان قم، یونس عالی پور روز جمعه در جلسه هماهنگی این ستاد با اشاره به عملکرد خوب دستگاه های خدمت رسان قم افزود: این دستگاه ها با هماهنگی و تعامل یکدیگر در طرح نوروزی از 27 اسفندماه سال گذشته تا کنون توانسته اند رضایت مسافران نوروزی را جلب کنند.

وی افزود: ستاد تسهیلات زائران استان با همکاری کمیته های ده گانه از جمله نظارت، ارزیابی و آمار، اسکان، زائران غیر ایرانی، فرهنگی، امنیتی و انتظامی، حمل و نقل و ترافیک، تامین ارزاق، خدمات شهری و رفاه عمومی و امور امدادی و درمان خدمات مناسبی به مسافران ارائه کردند.

عالی پور با اشاره به مدیریت در ارایه امکانات رفاهی و تفریحی به زائران نوروزی در قم گفت: سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان، اداره کل آموزش و پرورش، شهرداری قم و اداره کل ورزش و جوانان با سالن های ورزشی در زمینه اسکان خدمات مطلوبی به مسافران ارائه کرده اند و نیازهای اقامتی و رفاهی آنان را پاسخگو بودند.

سرپرست معاونت هماهنگی امور زائران استانداری قم افزود: نیروهای مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی، هلال احمر، مراکز درمانی و نیروهای آتش نشانی هر کدام توانستند با پوشش مناسب محورهای مواصلاتی و انجام عملیات ها، خدمات مطلوبی به مسافران نوروزی ارایه کنند.

وی ادامه داد: نیروی انتظامی ، شهرداری قم، شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه قم، مخابرات استان قم، اداره کل راه و شهرسازی و سایر ارگان های خدمت رسان در زمینه های مختلف نیازهای مسافران نوروزی را مرتفع ساختند.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار