کد خبر: ۱۸۲۹۴۴
تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۴:۱۲ 17 February 2016

نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان گفت:سیستان و بلوچستان، پایتخت وحدت اسلامی در کشور است .

به گزارش خبرگزاری تسنیم از زاهدان  آیت‌الله عباسعلی سلیمانی در بیست و هفتمین  همایش علمی و تحقیق مذاهب اسلامی که در سالن همایش‌های نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در زاهدان برگزارشد، اظهار داشت: تقویت وحدت اسلامی حول محور مشترکات دینی یکی از ضروریات جامعه اسلامی در وضعیت امروز دنیای اسلام است.

وی با اشاره به اینکه  سیستان و بلوچستان نمونه بارز وحدت کلمه است، افزود: در هیچ جای دین مبین اسلام نیامده است که مسلمانی برادر مسلمان خود را بکشد و امروز این مصیبت بلای جان برخی کشورهای اسلامی شده است.

امام جمعه زاهدان با اشاره به اینکه کشورهای درگیر تفرقه و گروههای تکفیری باید در مقابل با دشمن صهیونیزم به خود آیند، تصریح کرد: پیروزی قدس و آزادسازی آن فلسطین مهمترین آرمان کشورهای اسلامی است که باید کشورها نسبت به آن اهتمام ورزند نه اینکه به جان همدیگربیفتند و در سایه این تلاطم رژیم صهیونیزم حاشیه‌ای امن پیداکند.

نماینده ولی فقیه در سیستان وبلوچستان این همایش را با حضورمردم شیعه و سنی نماد وحدت عملی مردم این دیار خواندو گفت: مردم شیعه و سنی استان مردمانی هستند که هرجا ضرورتی برای حفظ نظام احساس کنند با جان و دل حضر می‌شوند و نمونه بارز آن حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن امسال بودکه به حماسه‌ای ملی تبدیل شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار