تابناک گیلان: تیم های ملوان بندر انزلی و راه آهن یزدان در چارچوب هفته بیست و یکم لیگ برتر فوتبال ایران از ساعت 15:30 روز جمعه در ورزشگاه تختی انزلی به مصاف هم خواهند رفت.
کد خبر: ۱۸۳۴۵۰
تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۶ 18 February 2016
روحانی: با مطالعه برخی نشریات می‌توان فهمید که فردا چه کسی دستگیر می‌شود

تابناک گیلان: تیم های ملوان بندر انزلی و راه آهن یزدان در چارچوب هفته بیست و یکم لیگ برتر فوتبال ایران از ساعت 15:30 روز جمعه در ورزشگاه تختی انزلی به مصاف هم خواهند رفت.


هفته بیست و یکم لیگ برتر
جمعه 30 بهمن، ساعت 15:30
ورزشگاه تختی انزلی
گروه داوری: موعود بنیادیفر، علی اکبر عظیم پور، حمیدرضا کنعانی، رضا عادل، ناظر داوری: رفیعی


ملوان

کسب نتایج ضعیف و ناامید کننده تیم از جانب تیم ملوان سرانجام گریبان سرمربی این تیم را گرفته و حمید استیلی از سوی مدیریت تیم از هدایت ملوان کنار گذاشته شد. قوهای سفید انزلی که با 20 امتیاز در رده دوازدهم جدول رده بندی قرار دارند، با توجه به نزدیک امتیازات حاشیه امنیت چندانی ندارند و در صورت کسب چند نتیجه ضعیف وارد جمع مدعیان سقوط به لیگ یک خواهند شد. بازی خانگی این هفته مقابل راه آهن فرصت مناسب است که ملوانی ها با کسب یک پیروزی و به دست آوردن سه امتیازی ارزشمند کمی خود را از وضعیت نامناسب فعلی دور کنند.

راه آهن

مدعی شماره یک سقوط به لیگ دسته اول که روز به روز فاصله اش با تیم های بالایی افزایش پیدا می کند، با خریدهایی که در نقل و انتقلات زمستانی داشت نیز نتوانست وضعیت خود را بهتر کند و کماکان در قعر جدول حضور دارد. شاگردان تارتار که آخرین تلاش های خود را برای بقا در لیگ برتر انجام می دهند، این هفته بایستی به مصاف ملوانی بروند که روزهای بدی را سپری می کند. راه آهنی ها امیدوارند تا با کسب پیروزی در بازی فردا ضمن دست یابی به دومین برد خود در لیگ پانزدهم شمار امتیازات خود را پس از بیست هفته دو رقمی کنند!

اسامی محرومان دو تیم

مازیار زارع،محمد آبشک، و مهدی حسینی نسب  (مربی) از ملوان بندر انزلی

راه آهن در این بازی محروم ندارد.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار