نخستین سمینار محراب مسافر در قم برگزار و از ۲۰ مجتمع گردشگری استان قم به دلیل خدمات شایسته در حوزه نماز و خدمت به زائران اربعیت حسینی تجلیل و قدردانی شد.
کد خبر: ۱۸۳۵۴۵
تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۹:۲۱ 18 February 2016
به گزارش تابناک قم، نخستین سمینار محراب مسافر با حضور حجت‌الاسلام قرائتی رئیس ستاد اقامه نماز کشور، مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان قم، یونس عالی‌پور معاون هماهنگی امور زائرین استانداری قم و مدیران مراکز تفریحی و گردشگری استان قم برگزار شد.

این همایش با هدف تجلیل از مدیران نمازخانه‌های بر‌تر مجتمع‌های گردشگری استان قم و خادمان زائران اربعین حسینی و تشویق مدیران مجموعه‌های تفریحی و گردشگری در راستای ترویج توجه به فرهنگ نماز و نمازخوانی در مجتمع گردشگری شهر آفتاب قم برگزار شد و مدیران این مجموعه‌ها از کارگاه‌های بیمه، بهداشت و بازاریابی بهره‌مند شدند.

این سمینار به همت سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان قم و با همکاری انجمن صنفی مجتمع‌های گردشگری و واحدهای پذیرایی بین‌راهی استان قم و همچنین با همیاری اداره اوقاف و امور خیریه استان، صدا وسیما، شهرداری قم، مرکز بهداشت، ستاد اقامه نماز استان قم، مجمع جهانی اهل بیت(ع)، سازمان تبلیغات اسلامی و استانداری برگزار شد.

همچنین در این سمینار از 20 مجموعه فعال بر‌تر نماز در حوزه گردشگری تجلیل شد، در حوزه خادمان نماز از سه مجتمع "مهتاب" و "زیتون" و "ماهان تندیس" تجلیل شد، در بخش تجلیل از خادمین زائرین اربعین حسینی نیز مجمتع‌های "مارال ستاره" و مجتمع خدماتی "خرم" و در بخش استانداردسازی نیز از مجموعه پذیرایی "آرتا" تجلیل و قدردانی شد.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار