کد خبر: ۱۸۴۴۳۶
تاریخ انتشار: ۰۱ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۶:۲۲ 20 February 2016


رئیس کل دادگستری استان البرز گفت: مهم ترین تخلف نامزدهای مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری در این استان در بخش تبلیغات بوده است.

احمد فاضلیان روز شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: خوشبختانه تا به امروز با تخلفات چشمگیری در استان البرز روبرو نبوده ایم و بیشتر موضوعات در نوع تبلیغات نامزدها و چگونگی آن خلاصه شده است.

وی بیان کرد: با این وجود با تمام توان در حال بررسی تخلفات تبلیغاتی هستیم و به طور قطع با آن برخورد خواهیم کرد.

فاضلیان گفت: متاسفانه برخی نامزدها تذکرات دستگاه های مربوطه را جدی نگرفته اند و در سطح شهر تخلفات تبلیغی دارند.

رئیس کل دادگستری البرز دررابطه با افتتاح ساختمان شورای حل اختلاف استان البرز نیز افزود: این پروژه را در حالی با 70 درصد پیشرفت فیزیکی تحویل گرفتیم که اعتبارات تمام شده بود و سه میلیارد و 500 میلیون ریال بدهی داشت.

وی ادامه داد: از سویی دیگر برای تکمیل آن به هشت میلیارد ریال اعتبار نیاز داشتیم.

فاضلیان یادآور شد: با تدابیر صورت گرفته و ریسکی که انجام دادیم موفق شدیم این پروژه را به اتمام برسانیم. البته در این پروژه با تغییر سیستم سرمایشی از چیلر به کولر توانستیم بیش از 300 میلیون تومان صرفه جویی کنیم.

فاضلیان در ادامه به ارائه گزارش عملکرد 9 ماهه سال جاری پرداخت و عنوان کرد: در این مدت 243 هزار و 257 پرونده وارده و 258 هزار و 345 پرونده مختومه داشتیم که موجب شد تا استان البرز حائز رتبه دهم کشوری شود، همچنین میانگین ورودی پرونده به ازای هر صد هزار نفر در کشور هزار و 197 بوده که این شاخص در استان البرز با هزار و 148 فقره پرونده، چهار درصد کمتر از میانگین کشوری بود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار