شهردار شیراز از افتتاح ۶۲ پروژه فرهنگی، خدماتی و عمرانی با ۵۰۰ میلیارد ریال اعتبار در این کلان شهر خبر داد.
کد خبر: ۱۸۴۴۶۰
تاریخ انتشار: ۰۱ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۶:۵۹ 20 February 2016
تابناک فارس به نقل از روابط عمومی شهرداری شیراز: علیرضا پاک فطرت با اشاره به رویکرد فرهنگی شورای اسلامی شهر شیراز، گفت: سالن چند منظوره ورزش های توپی با ۵ هزار متر مربع وسعت در شهرک مهدی آباد(کتس بس) با نزدیک به ۲۰ میلیارد ریال اعتبار تقدیم جوانان ورزش دوست این منطقه می شود.

وی به پل چهارم رودخانه ی سلطان آباد(میانرود) در منطقه حجت آباد هم اشاره کرد و اظهار داشت: ۴ سال پیش تنها یک پل بر روی این رودخانه قرار داشت که اکنون چهارمین پل را افتتاح می کنیم تا در این راستا دهستان قره باغ که محلات پرجمعیتی را در خود جای داده و سال ها درخواست مردم این مناطق بوده است از بن بست خارج شوند.

شهردار شیراز با بيان اينکه اين پروژه با هزينه ۷۴ ميليارد ريال در تملک و اجرا ساخته شده است، افزود: اين پل دسترسی شهرک های مختلف در جنوب و شمال رودخانه و فاز ۳ بلوار طلاییه به جنوب رودخانه را مرتفع کرده و بزرگراه کمربندی جنوبی شیراز را از بلوار خرمشهر به جنوب رودخانه متصل کرده و ترافیک میدان قهرمانان را کاهش می دهد.

وی به نقش مؤثر این پروژه ها در افزایش خدمات رسانی و ایجاد ارزش افزوده، کلیدی توصیف کرد و افزود: فرهنگسرای غدیر در خیابان فخرآباد(دروازه کازرون) از دیگر پروژه هایی است که افتتاح می شود تا شهرداری شیراز به سمت ایجاد فرهنگسراهای تخصصی گام بردارد.

علیرضا پاک فطرت به پروژه باغ خانواده خیابان شمس نیز اشاره کرد و اظهار داشت: این باغ خانواده در ادامه ی ایجاد فضاهای مفرح برای خانواده ها با ۳۰ میلبارد ریال اعتبار در تملک و اجرا، احداث شده است که قطعا فضای شادابی برای شهروندان ایجاد خواهد کرد.

شهردار شیراز با بیان اینکه مدیریت ناوگان حمل و نقل عمومی از دیرباز با روش های مختلفی صورت میگرفته است، گفت: اکنون شهرداری شیراز در راستای هوشمندسازی این کلانشهر و کاهش چالش ها، سیستم مدیریت مکانیزه اتوبوسرانی را با ۲۲ میلیارد ریال به بهره برداری می رساند تا در جهت بهبود خدمت رسانی به شهروندان حرکت کنیم.

وی همچنین گفت: پروژه های دیگری شامل بهسازی محیط شهری، آسفالت معابر، لوله گذاری برای جمع آوری آب های سطحی، احداث دارالقرآن، بلوار و پل عابر پیاده، احداث سرای محله، احداث سقاخانه و بوستان محله ای، پیاده روسازی، چهار زمین چمن مصنوعی در محلات مختلف و ... همزمان در این چهار منطقه به بهره برداری می رسد.

شهردار شيراز با تصریح اینکه این پروژه ها در راستای افزایش رفاه شهروندان در مباحث ترافیکی، منظر شهری، خدماتی، فرهنگی و ... انجام شده است، گفت: پروژه‌هاي ديگري نيز مراحل تكميل را طي مي‌كند که تا پایان سال آنها را افتتاح كرده و به شهروندان تقديم می كنيم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار