نماینده ولی فقیه در مازندران
نماینده ولی فقیه در استان مازندران با تاکید بر بصیرت مردم، اظهار کرد: مردم انقلابی و علوی ایران اسلامی با بصیرت، همدلی و وحدت حول ولایت، نقشه انگلیس خبیث را نقش بر آب می‌کنند.
کد خبر: ۱۸۴۵۵۱
تاریخ انتشار: ۰۱ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۹:۵۳ 20 February 2016
به گزارش تابناک مازندران، آیت‌الله نورالله طبرسی در جمع علماء و طلاب شهرستان بابل در بیان مناقب حضرت زهرا(س)، اظهار کرد: وجود مقدس زهرا (س)، علت آفرینش جهان، آدم و آدمیان است، اگر ایشان نبودند انبیاء و اولیاء، صدیقین و شهداء، ملک و ملكوت، زمین‌ها و آسمان‌ها، نار و نور، بهشت و دوزخ و سایر مخلوقات جهان به وجود نمی‌آمدند.

وی با اشاره به نزول سوره کوثر در شان حضرت زهرا (س)، افزود: تاریخ تقابل کوثر و ابتر است، اکنون آل‌سعود مصداق ابتر و جریان مقاومت اسلامی هم‌چون زکزاکی و شیخ نمر‌ها مصداق کوثرند.

نماینده ولی فقیه در استان با بیان اینکه کوثر انقلاب اسلامی ایران، ولایت فقیه است، تصریح کرد: مقام معظم رهبری با درایت، علم و سیاست خود در برابر تمام دشمنان ابتر ایستاد تا استکبار ناکام بماند.

طبرسی با اشاره به درپیش بودن انتخابات 7 اسفند، خاطرنشان کرد: 22 بهمن امسال نشانه بصیرت ملت انقلابی ایران بود و از حضور آحاد ملت در این جشن ملی سپاسگزاریم و مردم با امتداد این شور تا 7 اسفند برنامه های دشمن را ابتر می‌کنند.

وی با تاکید بر اهمیت انتخابات خبرگان، گفت: مومنین درس ولایت‌پذیری را از حضرت زهرا(س) آموختند و گوش به فرمان امام خود هستند.

نماینده ولی فقیه در استان اضافه کرد: باید به فرمان رهبر و عکس خواسته‌های دشمن عمل کرد، شبکه لجن‌پراکن انگلیسی، معاندین و ضد انقلاب در راستای پروژه نفوذ اینگونه القا می‌کنند که به ولایت‌مدارانی هم‌چون آیت‌الله جنتی، آیت‌الله یزدی و آیت‌الله مصباح رای ندهید، این شبکه‌ها غلط می‌کنند، تمام هدف آنها تضعیف ارکان انقلاب، ستون‌ها نظام ، عمارهای ولایت و کسانی که در برابر فتنه‌گران در سال 88 ایستاده‌اند، است.

طبرسی با تاکید بر بصیرت مردم، اظهار کرد: مردم انقلابی و علوی ایران اسلامی با بصیرت، همدلی و وحدت حول ولایت، نقشه انگلیس خبیث را نقش بر آب می‌کنند.

وی در پایان با اشاره به ناکامی دشمنان، گفت: ملت در روز 7 اسفند بینی دستگاه لجن‌پراکنی بی‌بی‌سی و همه بد‌خواهان را به خاک می‌مالند و قطعا به همه عمارهای انقلاب که مورد تایید رهبری هستند و عاشق آرمان‌های انقلاب و امام راحل رای قاطع خواهند داد.

بلاغ
 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار