مدیر فنی و حرفه ای ایوان گفت: 200 میلیون ریال اعتبار برای افزایش رشته های فنی و حرفه ای این شهرستان در سال آینده درنظرگرفته شده است.
کد خبر: ۱۸۴۶۰۱
تاریخ انتشار: ۰۲ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۷:۱۹ 21 February 2016

مدیر فنی و حرفه ای ایوان گفت: 200 میلیون ریال اعتبار برای افزایش رشته های فنی و حرفه ای این شهرستان در سال آینده درنظرگرفته شده است.

به گزارش تابناک ایلام؛قباد خسروی اظهار کرد: با توجه به استعداد خوب جوانان منطقه و استقبال از این موضوع در صدد هستیم رشته های بیشتری برای خواهران و برادران در این مرکز ایجاد کنیم.
وی افزود: در راستای اشتغال زایی و بهبود فضای کار در سال آینده در بخش خواهران این رشته ها شامل طراحی معماری داخلی، قلم کاری روی پارچه، آموزش بهداشت محیط و در بخش برادران برقکار خودرو، آموزش در حوزه بخش کشاورزی گیاهان دارویی است.
خسروی در حوزه تعامل بین بخشی که با دستگاه های شهرستان انجام شده است گفت: در زمینه آموزش تعداد 14 نفر از زنان سرپرست خانوار تحت پوشش سازمان بهزیستی با همکاری این سازمان، توانمند سازی مدد جویان در زمینه پر کردن اوقات فراغت و اشتغال زایی آنان با همکاری کمیته امداد امام خمینی (ره) و تعامل با جهاد کشاورزی به منظور رتقا مهارت شاغلین اصناف مختلف کشاورزی، باغداری و آبیاری از دیگر اقدامات این اداره است.
وی افراد آموزش دیده دراین سازمان را در بخش خواهران و برادران را 900 نفر اعلام کرد که در حوزه برادران رشته های کارور plc، برقکار صنعتی، برقکار ساختمان درجه 1و2، جوشکاری و لوله کشی گاز و در بخش خواهران قالیبافی، گلیم بافی و طراحی دوخت اموزش داده شده است.
وی افزود: با توجه به ظرفیت شهرستان ایوان این مرکز قصد دارد در آینده در حوزه آموزش بهداشت محیط ، بهداشت کار و آموزش فناوری اطلاعات آموزش های این مرکز را توسعه دهد./ف
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار