مدیر کل امور اقتصادی و دارایی استان اردبیل گفت: درآمد عمومی استان اردبیل در ۱۱ ماهه سال جاری به نسبت سال گذشته ۱۵ درصد افزایش یافته است.
کد خبر: ۱۸۴۸۰۱
تاریخ انتشار: ۰۲ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۳ 21 February 2016

هاشم مظفری در گفتگو باخبرنگار مهربا بیان اینکه در ۱۱ ماهه امسال کل درآمد عمومی استان دو هزار و ۵۶۰ میلیارد ریال است افزود: این میزان نسبت به سال قبل با افزایش ۱۵ درصدی و نسبت به مصوبه قانون برنامه بودجه با کاهش ۱۰ درصدی همراه است.

وی در خصوص دلایل افزایش درآمد استان و تاثیر بخش های مختلف از جمله درآمدهای مالیاتی ادامه داد: درآمدهای مالیاتی استان شامل ۸۴ درصد از کل درآمد و سایر درآمدها شامل ۱۶ درصد آن است که افزایش هر دو حوزه موحب افزایش درآمد کل شده است.

مدیر کل امور اقتصادی و دارایی استان در خصوص پرداخی حقوق کارکنان با توجه به وضعیت درآمد عمومی استان تصریح کرد: تمامی حقوق و عیدی کارمندان رسمی تا پایان بهمن ماه پرداخت شده و مشکلی از این بابت وجود ندارد.

به گفته مظفری کل حقوق پرداختی به کارکنان به غیر از حقوق آموزش و پرورش ۹۶۰ میلیارد ریال است و حقوق تمامی کارکنان پرداخت شده است.

وی در خصوص وضعیت یارانه های پرداختی نیز با بیان اینکه یارانه شهروندان اردبیلی نیز تا پایان بهمن ماه پرداخت شده است، اضافه کرد: تمامی افرادی که در سامانه یارانه ثبت نام کرده اند، یارانه خود را دریافت کرده اند.

مدیر کل امور اقتصادی و دارایی استان در خصوص طرح حذف یارانه تعدادی از شهروندان، اضافه کرد: این طرح کشوری بوده و آمار دقیق استانی آن اعلام نشده است.

مظفری افزود: یارانه کسانی تا به امروز حذف شده که سطح درآمد بالایی دارند و اعتراض نکردن این افراد نشان می دهد این حذف به شکل صحیحی اتفاق افتاده است.

به گفته مدیر کل امور اقتصادی و دارایی استان یارانه تعدادی از مدیران کل و روسای ادارات استان حذف شده است.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار