کد خبر: ۱۸۴۹۷۵
تاریخ انتشار: ۰۲ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۴:۴۱ 21 February 2016
تابناک گیلان: استاندار در یازدهمین شورای آموزش و پرورش با اشاره به اینکه گیلان در انتخابات پیشرو 78 هزار رأی اولی دارد گفت: رای اولی ها از این فرصت مهم برای مشارکت در تعیین سرنوشت کشور بهره بگیرند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور؛ دکتر محمدعلی نجفی شرکت در انتخابات را نشانه‌ی بلوغ سیاسی یک ملت دانست و افزود : پس از انقلاب در کشور عزیزمان مشارکت مردم همیشه به صورت جدی بوده و شرایط کنونی نمایانگر حضور پرشور و حداکثری اقشار مختلف در پای صندوق‌ها است.

نماینده عالی دولت در گیلان روند انتخابات در استان را بسیار مثبت ارزیابی و خاطر نشان کرد : امیدواریم با شرایط ایجاد شده مردم بهترین انتخاب را از افراد خبره، کارشناس، دلسوز و متعهد به استان داشته باشند تا ضمن کمک به بخش‌های اجرائی در جهت رفع مشکلات استان گام بردارند.

وی با اشاره به اینکه گیلان در انتخابات پیشرو 78 هزار رأی اولی دارد گفت : رأی اولی‌ها با انگیزه‌ای بالا ضمن ورود به عرصه‌ی اجتماعی و سیاسی سهم بسزایی در ساختار مملکت خواهند داشت.

استاندار گیلان با بیان اینکه شرکت در انتخابات نشان دادن بلوغ سیاسی است گفت : حضور رای اولی ها برای نخستین بار در پای صندوق های اخذ رای، نقطه عطفی در زندگی آنان است چرا که می توانند در تعیین سرنوشت کشور مشارکت کنند.

وی با بیان اینکه انشاء ا... انتخاباتی سالم و امن را در گیلان برگزار خواهیم کرد گفت : مردم بدانند مجریان انتخابات طبق فرمایش رهبر معظم انقلاب مبنی بر حق الناس بودن آراء و تأکید رئیس جمهور درخصوص حفاظت از صندوق‌ها و آراء مردم عمل می کنند.

استاندار گیلان ضمن قدردانی از ساخت مدارس جدید با کلاس‌هایی در شأن دانش آموزان تصریح کرد : در بخش سیستم سرمایشی و نیز مقاوم سازی با بهره‌مندی از اعتبارات دولتی، بخش خصوصی و خیرین از مقام 30 به چهارم ارتقا پیدا کردیم.

وی افزود : آمار و ارقام نمایانگر رشد بسیار خوب در این حوزه است و امیدواریم با همین سرعت ادامه پیدا کند.
دکتر نجفی حضور مدیران استانی در جلسات شورای آموزش و پرورش را نشان از اهمیت این بخش دانست و تصریح کرد : مدیران استانی در هفته‌ی منتهی به برگزاری انتخابات جلسات روزمره‌ای که مربوط به منافع مردم است را تحت الشعاع انتخاب قرار ندهند تا خدشه‌ای وارد نگردد.
وی اسکان نوروزی فرهنگیان در مدارس را اقدامی تحسین برانگیز عنوان و خاطر نشان کرد : امیدواریم در دراز مدت با بالا رفتن سرانه‌ی درآمد، مردم بتوانند از امکانات بخش خصوصی همچون هتل‌ها، مسافرخانه‌ها و خانه‌مسافرها بهره‌مند شوند.
استاندار گیلان درخصوص جمع آوری لیست جامعی از مشاهیر گیلان تأکید و خاطر نشان کرد : با انجام و هماهنگی بیشتر نسبت به تهیه بانک اطلاعاتی جامعی از مفاخر با شاخصه‌های ملی، مذهبی و علمی اقدام کنند.
وی افزود : با تمرکز بر نخبگان علمی و فرهنگی بویژه قهرمانان المپیادها و برتری‌های کنکور ضمن حفظ جایگاه فرزندان گیلان به دانش آموزان شناسایی شوند.
در این جلسه مدیر کل آموزش و پرورش گیلان با اشاره به آمادگی فرهنگیان و دانش آموزان استان برای حضور در پای صندوق‌های رأی گفت : آموزش و پرورش همگام با دیگر دستگاه‌ها با آماده سازی مراکز آموزشی به عنوان مراکز اخذ رأی آماده برگزاری انتخاباتی پرشور و رقابتی است.
مهدی حاجتی به اسکان فرهنگیان در ایام نوروز 95 نیز اشاره و خاطر نشان کرد 399 مدرسه در استان میزبانی میهمانان نوروزی را برعهده دارند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار