مدیر امور گردشگری شهرداری مشهد از آمادگی شهرداری مشهد برای ایجاد ارتباطات فرهنگی با شهرداری شیراز خبر داد.
کد خبر: ۱۸۵۲۲۴
تاریخ انتشار: ۰۲ اسفند ۱۳۹۴ - ۲۰:۱۳ 21 February 2016
تابناک فارس به نقل از واحد اطلاع‌رسانی مدیریت امور فرهنگی و گردشگری شهرداری مشهد: علی قناویزچی در دیدار با احمد همتی‌بوشهری، معاون فرهنگی اجتماعی شهرداری شیراز با اشاره به جایگاه شهر شیراز در جذب گردشگر و تأکید بر مشترکات این دو شهر، اظهار کرد: با توجه به بیانات مقام معظم رهبری که شهر شیراز را میزبان سومین حرم اهل‌بیت(ع) در ایران خواندند، باید از ظرفیت‌های ویژه این شهر به‌خوبی بهره گرفت.

مدیر امور گردشگری شهرداری مشهد از آمادگی شهرداری مشهد برای ایجاد ارتباطات فرهنگی با شهرداری شیراز خبر داد و گفت: این آمادگی در شهرداری مشهد وجود دارد که در همه حوزه‌های مرتبط، با معاونت فرهنگی شهرداری شیراز همکاری‌هایی را آغاز کند.

معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری شیراز در این دیدار به بیان گزارشی از عملکرد معاونت خود پرداخت که در ادامه آن، مدیران بخش‌های مختلف نیز گزارشی از فعالیت‌ها و خدماتی که در حوزه‌های تربیت‌بدنی، گردشگری، معاونت اجتماعی انجام شده، نحوه تعامل با دیگر معاونت‌ها و همچنین تغییرات ساختاری در شهرداری شیراز ارائه کردند.

همتی‌بوشهری با ابراز خرسندی از دیدار با مدیر گردشگری شهرداری مشهد، به نقاط مشترک فرهنگی این دو شهر اشاره و عنوان کرد: با توجه به حضور افراد ارزشی و متدین در حوزه فرهنگی و اجتماعی شهرداری مشهد به‌ویژه آقای جلیلی، می‌توان فعالیت‌های مطلوبی بین این دو شهر به وجود آورد.

وی، حضور افراد ارزشی در معاونت فرهنگی شهرداری مشهد را نقطه قوت فعالیت‌های شهرداری این شهر دانست و برای حضور و دیدار با معاون فرهنگی شهرداری مشهد اعلام آمادگی کرد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار