استاندار کرمانشاه معتقد است، جابجایی‌های مدیریتی در استان نباید اینقدر سریع اتفاق بیافتد، چون در نهایت به ضرر کرمانشاه و مردم است.
کد خبر: ۱۸۵۲۴۶
تاریخ انتشار: ۰۲ اسفند ۱۳۹۴ - ۲۱:۱۰ 21 February 2016
استاندار کرمانشاه معتقد است، جابجایی‌های مدیریتی در استان نباید اینقدر سریع اتفاق بیافتد، چون در نهایت به ضرر کرمانشاه و مردم است.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)منطقه کرمانشاه، اسدالله رازانی در مراسم افتتاح کلینیک تخصصی درمانی شهرداری کرمانشاه که امروز(دوم اسفند) برگزار شد، گفت: شهر کرمانشاه بعد از تهران و قم سومین شهر  کشور است که عمده جمعیت استان را در خود جای می‌دهد.

وی ادامه داد: اگرچه ما از نظر جمعیت استان جزو نیمه‌های کشور هستیم، اما 50 درصد جمعیت استان در مرکز استان و شهر کرمانشاه ساکن هستند و این امر باعث حاشیه‌نشینی‌های تهدیدزا شده است.

به گفته استاندار کرمانشاه، این شرایط نشان می‌دهد شهر کرمانشاه نیازمند توجه ویژه و دو چندان است و به علاوه مجموعه مدیریت شهری کرمانشاهم هم مسئولیت سنگینی دارد.

رازانی خواستار همکاری بین بخشی و کمک به شهرداری برای مدیریت بهتر شهر شد و اظهار کرد: مجموعه استانداری از شهرداری حمایت می‌کند و تلاش می‌کنیم خصوصا در به فرجام رساندن پروژه‌های مهم شهری مشارکت داشته باشیم.

وی با اشاره به اینکه یک استان توسعه یافته نیازمند یک مرکز توسعه یافته است، بیان کرد: باید کرمانشاهی در خور تاریخ، فرهنگ و نام کرمانشاه بسازیم.

استاندار کرمانشاه تاکید کرد: یکی از مهمترین آسیب‌های استان کوتاه بودن دوران‌ مدیریتی است و تا زمانی که یک مدیر بخواهد به امور و شرایط کاملا مسلط شود، چند ماه زمان می‌برد.

وی معتقد است، این جابجایی‌های مدیریتی به ضرر مردم و استان است و نباید اینقدر اتفاق بیافتد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار