عضو شورای شهر کرمانشاه گفت: استیضاح شهردار کرمانشاه به دلیل رکود فعالیت های عمرانی و فرهنگی طی مدت فعالیت وی صورت گرفت.
کد خبر: ۱۸۵۴۸۷
تاریخ انتشار: ۰۳ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۵ 22 February 2016
عضو شورای شهر کرمانشاه گفت: استیضاح شهردار کرمانشاه به دلیل رکود فعالیت های عمرانی و فرهنگی طی مدت فعالیت وی صورت گرفت. 

سید حجت الله موسوی اجاق در گفتگو با خبرنگار مهر، اظهار داشت: تصمیم اعضای شورای شهر کرمانشاه مبنی بر استیضاح شهردار بر اساس عملکرد و مدیریت منابع انسانی شهرداری صورت گرفته است و اینکه بسیاری طی مدت فعالیت آقای شعبانی شاهد رکود فعالیت های عمرانی و فرهنگی از سوی شهرداری بودند.

وی به تعطیلی چند فرهنگسرا از سوی شهرداری اشاره کرد و گفت: همچنین روز گذشته افتتاح کلینیک درمانی شهرداری به صورت غیر قانونی صورت گرفت، چرا که در ازای آن ۲ فرهنگسرای وعده داده شده به اتمام نرسید و تلاش داریم این اماکن فرهنگی به کاربری قبلی به عنوان فرهنگسرا بازگردند.

عضو شورای شهر کرمانشاه افزود: یکی از مواردی که اعضای شورا را در استیضاح شهردار بیشتر مصمم کرد تغییر کاربری فرهنگسرا بود که از یک ماه قبل به اصرار شهردار به کلینیک شهرداری مبدل شد که این امربرخلاف مصوبات شورای شهر است.

موسوی اجاق خاطر نشان کرد: اگر اعضا شورای شهر تشخیص می دادند نیازی به کلینیک  شهرداری است باید آن را در محل دیگری احداث کرده و با در نظر گرفتن هزینه های صرف شده کاربری این مکان را به عنوان بزرگترین مرکز فرهنگسرای دیجیتال غرب حفظ می کردند.

وی ادامه داد: همچنین سوء مدیریت معاونت فرهنگی در اجرای امور فرهنگی از دیگر موارد قابل ذکر است و در افتتاح مصرانه کلینیک از سوی شهردار باید گفت حتی موافقین شهردار نیز در این مراسم حضور پیدا نکرده و آن را توهین به مصوبات شورای شهر دانسته و تنها ۲ نفر از اعضا شاهد این مراسم ضد فرهنگی بودند.

عضو شورای شهر کرمانشاه با تاکید بر اینکه اعضا شورای هیچ خصومت شخصی با شهردار نداشته و ملاک برای آنها توان مدیریتی در رسیدگی به مسائل مهم شهر است، افزود: اکثر مباحث استیضاح شهردار بر سر حوزه مدیریتی بوده چرا که به عنوان ناظرین و حامیان حقوق همشهریان باید بر اساس قانون انجام وظیفه کنیم.

موسوی اجاق تصریح کرد: تا تعیین شهردار جدید، امیر رحیمی به عنوان سرپرست در این سمت فعالیت خواهد کرد.  
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار