معاون اجتماعی و فرهنگی منطقه 19 از تدارک بیش از 200 برنامه سلامت محور در راستای طرح استقبال از بهار خبر داد.
کد خبر: ۱۸۶۲۰۳
تاریخ انتشار: ۰۴ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۹ 23 February 2016
حجت الاسلام رسول جوادی با اشاره به آغاز برنامه های مناسبتی نوروز 95 از 15 اسفندماه گفت: به همین مناسبت بيش از 200 ويژه برنامه توسط اداره سلامت منطقه 19 در خانه هاي سلامت، حسينيه ها، پايگاههاي بسيج، مدارس و اماكن شاخص منطقه اجرا می شود. 

به گفته وی تا اواسط فروردین نزدیک به140كلاس آموزشي با موضوعاتی همچون نکات ایمنی در خانه تکانی، ايمني در فصل خودمراقبتي، اصول تغذيه صحيح در ايام نوروز، پیشگیری از حوادث چهارشنبه سوری، سلامتي و استفاده از مواد شوينده، سلامتي در سفر،  اصول تغذيه در سفر و مديريت اوقات فراغت در ايام نوروز و اشتباهات رایج در رژیم های غذایی  توسط مسئولين  خانه هاي سلامت محلات 13 گانه برگزار خواهد شد.

همچنين به همت اداره سلامت این حوزه نمايشگاه و ايستگاههاي سلامت محور متنوعي در سطح منطقه و مبادی ورودي شهر برگزار خواهد شد که از طریق آنها خدمات گوناگوني همچون خدمات مشاوره های پزشکی، تست  فشار خون، اندازه گيري قد و وزن و توزيع اقلام آموزشي ... به شهروندان و نيز مسافرين نوروزي صورت می گیرد. 

جوادی در ادامه از برپایی جشنواره های  سفره هفت سين سلامت به مناسبت نوروز 95 خبر داد و افزود: در کنار این برنامه 15 مسابقه فرهنگي و ورزشي، 10 برنامه ویژه روز درختكاري ، 8 برنامه مراسم عيد ديدني از معلولين و سالمندان و توزيع اقلام آموزشی صورت می گیرد. 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار