داور پیشکسوت ورزش کشتی زنجان گفت: سید جبار مهدیون از کشتی گیران ارزنده و شاخص این استان در سن 63 سالگی به دیار حق شتافت و جامعه ورزش این شهر به ویژه ورزشکاران این رشته را داغدار کرد.
کد خبر: ۱۸۶۲۷۱
تاریخ انتشار: ۰۴ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۶ 23 February 2016
محمد عادلپور در گفت و گو با ایرنا، افزود: مرحوم مهدیون، طی سالهای 58 و 59 به عنوان مربی در زنجان و در طی چند سال اخیر نیز در بندر انزلی فعالیت داشت.
وی اظهار کرد: به مناسب هفتمین روز درگذشت این ورزشکار زنجانی، مراسمی روز جمعه /هفتم اسفند جاری/ از ساعت 10 تا 11/30 در مسجد عباسقلی خان شهر زنجان واقع در سعدی وسط برپا خواهد بود.
عادلپور افزود: روز شنبه /یک اسفند جاری/ پیکر این کشتی گیر در مزار بالا شهر زنجان و در میان حزن و اندوه دوستان، آشنایان و خانواده، برای همیشه در آغوش خاک جای گرفت.
وی تصریح کرد: از مرحوم مهدیون که در دوران جوانی از قهرمانان کشتی زنجان و کشور محسوب می شد دو فرزند دختر و پسر به یادگار ماند.
اکبر نصیری از داوران بین المللی کشتی زنجان نیز گفت: مرحوم مهدیون از قهرمانان کشتی جهان و آسیا بود که متاسفانه بر اثر بیماری جان خود را از دست داد.
وی افزود: این ورزشکار فعال در عرصه کشتی در طی سال های اخیر در انزلی زندگی می کرد که پیکرش به زنجان منتقل و روز شنبه در مزار بالای این شهر به خاک سپرده شد.
وی سابقه قهرمانی در پیکارهای کشتی آزاد قهرمانی سال 1979 آسیا در جوتاندارو هند را دارد و در سال 1980 در لاهور پاکستان صاحب گردن آویز نقره شده بود.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار