فرماندار ایوان گفت: 49 شعبه اخذ رای ثابت و سیار برای جمع آوری آرای مردم این شهرستان در انتخابات هفتم اسفند در نظر گرفته شده است.
کد خبر: ۱۸۶۳۳۷
تاریخ انتشار: ۰۴ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۹:۰۱ 23 February 2016

فرماندار ایوان گفت: 49 شعبه اخذ رای ثابت و سیار برای جمع آوری آرای مردم این شهرستان در انتخابات هفتم اسفند در نظر گرفته شده است.


به گزارش تابناک ایلام؛معروف بسطامی اظهار کرد: تمهیدات لازم برای برگزاری انتخابات در این شهرستان با استفاده از یک هزار و 500 نفر به عنوان عوامل اجرایی، نظارت، بازرسی و انتظامی اتخاذ شده است.
وی افزود: عوامل اجرایی با رعایت اصول اخلاقی، صداقت، امانت داری و بی طرفی کامل و رعایت قانون در برگزاری هر چه پر شورتر و باشکوه تر انتخابات مشارکت دارند.
بسطامی تعداد واجدین شرایط رای دادن در حوزه شهرستان ایوان را 35 هزار و 600 نفر اعلام کرد و یادآور شد: این افراد می توانند در 29 شعبه ثابت و شهری و 20 شعبه سیار و روستایی آرای خود را به صندوق ها بریزند.
وی تاکید کرد: شرکت در انتخابات نشانه اقتدار نظام و نقطه قوت و پشتوانه برای جمهوری اسلامی است لذا حضور و مشارکت مردم برای تعیین سرنوشت خود و و تثبیت این اقتدار ضروری است.
فرماندار ایوان گفت: این مشارکت از یک سو حق قانونی و تلیف ضرعی مردم است و از یک سو مردم با انتخاب افراد اصلح و شایسته در آبادانی و توسعه کشور خود سهیم خواهند بود لذا انتظار داریم مردم، احزاب و گروه ها در این دوره از انتخابات با حضور حداکثری یک حماسه ماندگار دیگر خلق کنند.
دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری روز جمعه هفتم اسفند به صورت همزمان در سراسر کشور برگزار می شود./ف
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار