شهردار بندرعباس گفت: مشارکت پرشور مردم در انتخابات و برگزاری با شکوه انتخابات در 7 اسفندماه زمینه‌ساز توسعه و پیشرفت و کمک به امنیت و ثبات کشور در شرایط حاضر در منطقه و جهان است.
کد خبر: ۱۸۶۵۲۹
تاریخ انتشار: ۰۴ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۸:۱۶ 23 February 2016
به گزارش تابناک هرمزگان، عباس امینی‌زاده بعد از ظهر امروز در حاشیه بازدید از اقدامات صورت گرفته برای آماده‌سازی کمپ اسکان میهمانان نوروزی شهر بندرعباس با اشاره به رشد سفرهای نوروزی به هرمزگان در سه ساله اخیر، اظهار داشت: میزبانی شایسته از مردم ایران که استان هرمزگان و شهر بندرعباس را برای گذراندن تعطیلات نوروز انتخاب کرده‌اند، افتخار خانواده شهرداری بندرعباس است.
 
وی گفت: امکانات شهرداری را برای میزبانی مناسب از مردم در ایام نوروز بسیج کرده‌ایم و امیدواریم بتوانیم در این زمینه با همکاری دیگر دستگاه‌ها موفق عمل کنیم.
 
شهردار بندرعباس با اشاره به در پیش بودن انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری نیز عنوان کرد: مشارکت منسجم و همدلانه در انتخابات پیش رو زمینه‌ساز توسعه و پیشرفت کشور و کمک به اقتدار و امنیت ملی است.
 
وی با یادآوری شرایط نامناسب امنیتی در منطقه و کشورهای همسایه ایران، بیان کرد: عواملی که باعث حفظ استقلال و اقتدار کشورمان در شرایط موجود شده، وجود رهبری آگاه و هوشیار و مردمی متحد و همدل است که در صحنه‌های مختلف دفاع از کیان انقلاب اسلامی با مجاهدت و ایستادگی توانسته‌اند بر توطئه‌های دشمنان غلبه کنند.
 
امینی گفت: انتخابات معیار مناسبی برای مشارکت مردم در صحنه دفاع از آرمان‌های انقلاب اسلامی است و در طول 37 سال اخیر نیز شاهد مشارکت همه جانبه مردم در انتخابات بوده‌ایم.
 
شهردار بندرعباس خاطرنشان کرد: شهرداری بندرعباس با توجه به تقسیم کار صورت گرفته از سوی ستاد انتخابات استان هرمزگان، امکانات و توانایی‌های خود را برای فراهم آوردن زمینه برگزاری انتخاباتی پرشور به میدان آورده و تلاش ما در مجموعه شهرداری بندرعباس کمک همه جانبه در این زمینه است.
 
وی در پایان گفت: انتخابات قوام بخش نظام و فراهم آورده امکان مشارکت مردم در سرنوشت خویش است و مردم هرمزگان به خوبی در ادوار مختلف از این ظرفیت قانون اساسی کشورمان بهره برده‌اند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار