جانشین فرمانده انتظامی همدان گفت: تعداد فوتی‌های درون‌شهری و برون‌شهری در همدان طی ایام نوروز 34 درصد کاهش داشت.
کد خبر: ۱۸۶۷۱
تاریخ انتشار: ۱۷ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۹ 06 April 2015

جانشین فرمانده انتظامی همدان گفت: تعداد فوتی‌های درون‌شهری و برون‌شهری در همدان طی ایام نوروز 34 درصد کاهش داشت.

به گزارش فارس؛ علی‌اصغر خرمروی با اشاره به عملکرد پلیس در طرح نوروزی پلیس اظهار کرد: این طرح از 28 اسفندماه سال گذشته آغاز شده و تا پایان روز 14 فروردین ادامه یافت.

وی از فعالیت 650 تیم پلیسی در حوزه‌های امنیتی و ترافیکی در ایام نوروز خبر داد و تصریح کرد: در این طرح 54 ایستگاه انتظامی فعال شده بود.

جانشین انتظامی استان همدان با اشاره به فعالیت 950 دستگاه خودرو و موتورسیکلت در طرح نوروزی پلیس همدان خاطرنشان کرد: 56 ایستگاه پلیس در استان طی ایام نوروز خدمت‌رسانی به هموطنان را برعهده داشتند.

وی در ادامه سخنانش با بیان اینکه در ابتدای اجرای طرح راهور و پلیس‌راه از 25 فروردین تا پایان چهاردهم فروردین؛ تعداد فوتی‌های درون‌شهری و برون‌شهری 34 درصد کاهش داشته، خواستار توجه به این مهم شد.

افزایش 15 درصدی کشفیات مواد مخدر در همدان

خرمروی با بیان اینکه طی ایام نوروز جرائم مهم شامل نزاع و درگیری، قتل، زورگیری و... نیز 25 درصد کاهش داشته است، گفت: آمار سرقت نیز با 28 درصد کاهش مواجه بوده است.

وی از افزایش 15 درصدی کشفیات مواد مخدر در این مدت خبر داد و ابراز داشت: کشفیات کالاهای قاچاق، اقلام ضد فرهنگی و... نیز در مجموع 57 درصد افزایش داشت.

جانشین انتظامی استان همدان با بیان اینکه در طول این مدت مورد امنیتی خاصی در سطح استان مشاهده نشده، در پاسخ به سئوال نتیجه شناسایی قاتل یا قاتلان جنایت منطقه رکنی تصریح کرد: همانطور که قبلاً گفته بودیم، در مسیر اصلی منتج به نتیجه هستیم.

وی با این استناد که به دلیل تبعات انتظامی، تا رسیدن به نتیجه کامل باید سکوت اختیار کنیم، گفت: کار سنگینی در این زمینه صورت گرفته است.

خرمروی در پایان با تشکر از همکاران خود در خدمت‌رسانی به مردم طی ایام تعطیلات، از مشارکت مردم با مجموعه نیروی انتظامی نیز تقدیر کرد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار