رئیس ستاد انتخابات مازندران
رئیس ستاد انتخابات مازندران گفت: با توجه به اینکه استان مازندران یکی از مقاصد اصلی گردشگران در ایام تعطیلات است، به همین منظور با هماهنگی وزارت کشور بیشتر از سقف واجدین شرایط رای‌ دهنده، تعرفه وارد مازندران شد، زیرا احتمال حضور گردشگران در روز جمعه را وجود دارد.
کد خبر: ۱۸۶۷۳۹
تاریخ انتشار: ۰۵ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۹:۴۳ 24 February 2016

به گزارش تابناک مازندران، علیرضا یونسی در نشست مشترک اعضای ستاد انتخابات، شورای تأمین، هیئت نظارت و بازرسی حوزه انتخابیه شهرستان نوشهر، چالوس و کلاردشت که در محل فرمانداری نوشهر برگزار شد با اشاره به اینکهاین حوزه انتخابیه یكی از بهترین حوزه های انتخابیه استان است، اظهار كرد: تمامی تمهیدات و شرایط لازم برای برگزاری با شکوه‌ترین انتخابات آماده است و تمامی تعرفه‌های انتخاباتی تحویل شعبات اخذ رای در مازندران شد.

وی با بیان اینكه در حوزه انتخابیه مازندران 151 نفر برای رقابت 12 كرسی نمایندگی تلاش می كنند,افزود: تعداد 305 نفر داوطلب برای مجلس شورای اسلامی ثبت نام كرده بودندکه پس از گذشت مراحل بر اساس قانون، تعداد سه نفر امروز از ادامه رقابت انصراف دادند.

معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران تصریح كرد: از 29 نفر ثبت نام شده برای مجلس خبرگان، تعداد هفت نفر باقی ماندند كه روز جمعه هفتم اسفند ماه به رقابت می پردازند.

یونسی خاطرنشان كرد: در استان مازندران دو میلیون و 235 هزار و 636 نفر واجدین شرایط برای رای دادن هستند که بر اساس آمار ارائه شده ثبت احوال به وزارت کشور، تعداد 112 هزار و 43 نفر نیزرای اولی‌ هستند.

وی از وجود تعداد 3 هزار و 45 شعبه اخذ رای در استان خبر داد و گفت:در هر شعبه دو صندوق رای وجود دارد و در مجموع 6 هزار و 90 صندوق در مجموعه استان مازندران بکارگیری خواهد شد.

معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران ابراز کرد: تعداد دو هزار و 425 صندوق ثابت و 620 صندوق سیار برای انتخابات در نظر گرفته شده است که از این میان یک‌هزار و 180 حوزه روستایی است.

یونسی اذعان كرد: با توجه به اینکه استان مازندران یکی از مقاصد اصلی گردشگران در ایام تعطیلات است، به همین منظور با هماهنگی وزارت کشور بیشتر از سقف واجدین شرایط رای‌ دهنده، تعرفه وارد مازندران شد، زیرا احتمال حضور گردشگران در روز جمعه را وجود دارد.

وی با اشاره به اینکه حدود 50 هزار نیروی اجرایی وارد عرصه اجرایی انتخابات می‌کنیم، افزود: با هماهنگی مخابرات مازندران، تمامی 3 هزار و 45 حوزه انتخابی تحت پوشش مخابراتی قرار دارند و هیچ نقطه کور مخابراتی در استان وجود ندارد.

یونسی با اشاره به اینکه استان مازندران آماده برگزاری باشکوه انتخابات است،گفت: همه تلاش‌ها در جهتبرگزاری انتخاباتی در کمال امنیت است تا مردم با عشق و رغبت به هر کدام از افراد تأئید صلاحیت شده رأی بدهند.

وی یاد آور شد:این حوزه انتخابیه یکی از بهترین‌ حوزه‌های انتخابی در استان مازندران در بین حوزه‌های اصلی انتخاباتی است که فرماندارانی با اخلاق و تجربه دارد و مطمئنا انتخاباتی بسیار مطلوب و موفقی برگزار خواهد شد.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار