کد خبر: ۱۸۷۳۰۳
تاریخ انتشار: ۰۶ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۷:۱۱ 25 February 2016
تابناک: رئیس ستاد انتخابات گیلان گفت: تعداد نامزدهایی که تا زمان حاضر، در رقابت های انتخاباتی دهمین دوره مجلس شورای اسلامی در استان حضور دارند، 184 نفر است.

محمد احمدی پور چهارشنبه شب در گفت وگو با ایرنا بیان کرد: پس از اعلام اسامی نامزدهای تایید صلاحیت شده تا زمان حاضر، 12 نفر انصراف داده اند بر این اساس، شمار نامزدهای حاضر در رقابت های انتخاباتی مجلس دهم در گیلان، به 184 نفر رسیده است.

رئیس ستاد انتخابات گیلان همچنین تعداد نامزدهای حاضر در رقابت های انتخاباتی پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری در استان را هفت نفر اعلام کرد.

استان گیلان با افزون بر 14 هزار کیلومتر مربع و جمعیتی بالغ بر دو میلیون و 480 هزار نفر و 16 شهرستان، دارای 11 حوزه انتخابیه، 13 نماینده در مجلس شورای اسلامی و چهار نماینده در مجلس خبرگان رهبری است.

در استان گیلان، یک میلیون و 861 هزار و 370 نفر واجد شرایط شرکت در پنجمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری و دهمین دوره انتخابات محلس شورای اسلامی هستند که از این تعداد، 78 هزار نفر رأی اولی اند.

دو هزار و 509 شعبه اخذ رأی و پنج هزار و 18 صندوق جمع آوری آرای مردم در دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری در گیلان پیش بینی شده است.

انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی همزمان با انتخابات پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری هفتم اسفندماه جاری برگزار می شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار