حمایت تشکل های دانشجویی از بدری
تشکل های دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اردبیل ضمن احترام به همه نامزدهای محترم که برای خدمت رسانی به ملت و کشور عزیزمان پا در این عرصه نهاده اند، با بررسی سوابق و برنامه های این عزیزان از لیست ذیل اعلام حمایت می نمایند ....
کد خبر: ۱۸۷۳۳۰
تاریخ انتشار: ۰۶ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۹:۱۳ 25 February 2016

تشکل های دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اردبیل در بیانیه ای از کاندیداتوری مهندس بدری اعلام حمایت کردند.

به گزارش تابناک اردبیل در این بیانیه آمده است:

با سلام و صلوات بر پيامبر ختمي مرتبت محمد مصطفي (ص) و معمار كبير انقلاب اسلامي ايران حضرت امام خمینی(ره) که فرمودند:« توجه داشته باشند رئيس جمهور و وكلا مجلس از طبقه اي باشند كه محروميت و مظلوميت مستضعفان و محرومان جامعه را لمس نموده و در فكر رفاه آنان باشند نه از سرمايه داران و زمين خواران و صدرنشينان مرفه و غرق در لذات و شهوات كه تلخي محروميت و رنج گرسنگان و پابرهنه گان را نمي توانند بفهمند.» و با درود و سلام به پيشگاه سلاله پاك نبوي، منادي عدالت علوي، حضرت آيت الله العظمي خامنه اي (مدظله العالي) و تجديد بيعت با شهيدان والامقام ميهن اسلامي.

بنیانگذار جمهوری اسلامی با استعانت از مکتب صیانت بخش اسلام، حماسه بزرگی را در عصر مادّی گری آفرید.؛ نظامی را بنیان نهاد که مبتنی بر آراء و خواست عمومی بود. رهبر کبیر انقلاب اسلامی بر دو کلمه جمهوریت و اسلامیت نظام تاکید فرموده و هرگز اجازه ندادند یک کلمه از آن کم یا کلمه ای بدان اضافه شود. آنگاه ملت بزرگوار ایران اسلامی در یک رفراندوم باشکوه بر آن صحه گذاشته و متعاقب آن مجلس به عنوان مظهر اراده و یکی از ارکان نظام اسلامی، نقش بسیار مهمی را در سرنوشت جامعه ایفا نمود. مجلس مقتدر و با حیثیت، آبروی کشور و مناسب ترین بستر برای توسعه می باشد و بعنوان نماد مردمسالاری دینی مورد علاقه و پذیرش مردم خواهد بود.

تشکل های دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اردبیل بدینوسیله از کاندیداهای انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی می خواهند تا با رعایت اخلاق انتخاباتی و عدم تخریب رقبا و با رعایت قانون، زمینه برگزاری انتخاباتی سالم و پویا را فراهم نموده و همچنین افراد انتخاب شده بعد از پیروزی در انتخابات با سرلوحه قراردادن دستورات دین مبین اسلام و فرمایشات مقام معظم رهبری(مدظله العالی) سعی در خدمت به ملت،نظام و کشور همیشه اسلامیمان داشته باشند انشاالله.

تشکل های دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اردبیل به دشمنان کوردل ایران اسلامی اعلام میدارد انتخابات، بستر حضور گسترده مردم و تجلي گاه تكرار حماسه پرشور ملتي است كه نهضتي عظيم را به رهبري مصلح و انقلابگر بزرگ قرن حضرت امام خميني(ره) به ثمر رسانده است و براي شكل گيري و بقاي نظام حكومتي برخاسته از آن در عرصه هاي گوناگون مقابله با قدرت هاي استعماري و ايادي داخلي آنها به دفاع پرداخته است . اينك اين مردم ديگربار در صحنه انتخابات حاضر مي شوند تا انقلاب اسلامي را تداوم بخشند و بقاي نظام اسلامي را تضمين كنند و راه امام خميني را كه احياگر دين و عزت بخش مسلمين و منادي بزرگ آزادي و استقلال است تداوم دهند. براي انجام انتخابات صحيح و موفق و برتر رهنمودهاي امام خميني همچنان مشعل راه ملت مسلمان ايران مي باشد.

در پایان تشکل های دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اردبیل ضمن احترام به همه نامزدهای محترم که برای خدمت رسانی به ملت و کشور عزیزمان پا در این عرصه نهاده اند، با بررسی سوابق و برنامه های این عزیزان از لیست ذیل اعلام حمایت می نمایند:

نامزدهای محترم

مجلس شورای اسلامی

نامزدهای دانشمند

 مجلس خبرگان رهبری

جناب آقای مهندس صدیف بدری

آیت ا... دکتر سید حسن عاملی

؟؟؟؟!!!!

آیت ا... سید فخرالدین موسوی

 ننه کران

؟؟؟؟!!!!

***

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار