آیت الله نظری
آیت الله نظری خادم الشریعه استاد سطح عالی حوزه گفت:همه پای صندوق رای حاضر شوید و با شناخت به گزینه ای مناسب، ولایت مدار، انقلابی، توانمند، دانا، فهیم، خبره، جامعه شناس و مردم دوست و درد آشنا در مجلسین خبرگان و شورای اسلامی رای دهید.
کد خبر: ۱۸۷۵۷۸
تاریخ انتشار: ۰۶ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۶:۰۵ 25 February 2016

به گزارش تابناک مازندران، حضرت آیت الله نظری خادم الشریعه با صدور پیامی به مناسبت انتخابات در هفتم اسفند، بر ضرورت حضور حداکثری مردم در پای صندوق های رأی تأکید کرد.


وی تصریح کرد: بی تفاوت نباشید، کشور را خانه خود بدانید اعتراض، انتقاد و خواسته های معقول را به زمان دیگر موکول کنید.


وی در این پیام خطاب به مردم گفت:ملت رشید و نجیب ایران با پیروی از اساس شریعت نبوی و استمرار آن تحت ولایت علوی وظائف دینی، شرعی و اجتماعی را در مواقع حساس به نحو احسن نشان داده و می دهندو نیاز به امر و نهی نداشته و ندارند.


وی در این پیام افزود، لذا با در نظر گرفتن مصالحه عالیه مملکت که باز هم با همت و استعانت شما ملت رقم می خورد در روز موعود هفتم اسفند مجدانه خود و دیگران را هم تشویق کنید همه پای صندوق رای حاضر شوید و با شناخت به گزینه ای مناسب، ولایت مدار، انقلابی،مردم دوست و درد آشنا رای دهید.


آیتالله نظری در این پیام گفت : مراکز به آراء مردم احترام بگذارید، امانت دار باشید، حق الناس که همانا رأی مردم هست را تفسیر به نظر و تعبیر به سلیقه گروهی و هندسی ننمایید.


وی افزود: ملت ایران زنده، ارزنده پاینده، هوشمند، بلند نظر، دلسوز به دین، ملت و مملکت هستند و آینده فرزندان و جوانان خود را تضمین می کنند، نکند که دلسرد و ناامید شوند، این ملت و مملکت قرآن و عترت و مکتب را بر اساس توحید, نبوت و امامت و در زمان غیبت کبری فقها مراجع علماء و رهبری را اعتقاد و باور دارند و به همین جهت قیام کردند و نهضت را بر این پنج اصول و محور استوار کردند.


وی استقلال ،آزادی ، جمهوری ، اسلامی و ایران را پنج اصول محوری نهضت نظام دانست و گفت: همه اصول پنج گانه عقلانی ملت ایران را پذیرفتند ،متصدیان امور باید ملت را از این پنج اصل رنجور و ناراحت نکنند و تحت لوای نظام و اسلام مردم را جدا از این اساس ندانند.


آیت الله نظری ابراز امیدواری کرد منتخبین ملت شریف در مجلسین خبرگان رهبری و شورای اسلامی بعد از رای اعتماد و وثوق ملت وظیفه شناسی و مردم داری و اهداف و نظر و خواسته مردم فراموش نکرده و رضای خالق و رفاه مخلوق را به دیده منت بگیرند.


استان مازندران چهار کرسی در مجلس خبرگان رهبری دارد که هفت نامزد برای آن رقابت می کنند.


برای 12 کرسی این استان در مجلس شورای اسلامی هم 149 نامزد تا پایان زمان تبلیغات انتخاباتی در گردونه رقابت باقی ماندند.


آمار جمعیت واجد شرایط رای دادن مازندران دو میلیون و 235 هزار و 636 نفر اعلام شده است.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار