معاون توسعه مديريت و منابع انسانی استانداری هرمزگان از برگزاری دومين همايش فرصت های سرمايه گذاری هرمزگان در روزهای 30 و 31 فروردین سال آینده خبر داد.
کد خبر: ۱۸۷۶۰۳
تاریخ انتشار: ۰۶ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۷:۳۶ 25 February 2016
به گزارش تابناک هرمزگان، علی رئوفی در اولين جلسه هماهنگي تجهيز و تخصيص  منابع مالي همايش فرصت هاي سرمايه گذاري استان هرمزگان به تبيين  اهميت برگزاري همايش سرمايه گذاري در استان پرداخت و بیان داشت: بايد از همه  فرصت هاي سرمايه گذاري براي توسعه هر چه بيشتر استان هرمزگان استفاده کنیم.
 
وی در ادامه با اشاره به دستاوردهاي برگزاري اولين همايش فرصت هاي سرمايه گذاري در هرمزگان به ويژه سرمايه گذاري در حوزه احداث آبشيريكن، صنابع تبديلي و ساير حوزه ها خواستار عملياتي شدن تفاهم نامه هاي امضاء شده در همايش اول شد.
 
معاون توسعه مديريت و منابع انسانی استانداری هرمزگان اظهار کرد: دومین همايش فرصت هاي سرمايه گذاري استان هرمزگان با حضور سرمايه گذاران داخلي و خارجي  در روز هاي سي ام و سي و يكم فرودين ماه سال آينده در استان برگزار می شود.
 
رئيس كميته تجهيز و تخصيص منابع مالی همايش فرصت های سرمايه گذاری استان هرمزگان خاطرنشان کرد: بايد دستگاه هاي مربوطه نسبت به آماده سازي  شرايط برگزاري همايش  با توجه به وظايف محوله به ويژه در خصوص تامين منابع مالي و تجهزات مورد نیاز اقدام كنند تا با كمترين مشكل هایش برگزار شود و از اين فرصت  براي تسريع در توسعه استان بهره بگيريم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار