همزمان با سراسر کشور از ساعت 8 صبح امروز بیش از ۶۰ هزار نفر نیروی انسانی در 12 حوزه اصلی و ۷۱ حوزه فرعی در سه هزار و ۵۰۸ شعبه اخذ رای در خراسان رضوی فعال شدند درحالیکه جمع زیادی از مردم از ساعت‌ها قبل از زمان آغاز رای‌گیری در صفهای طولانی به انتظار ایستاده بودند.
کد خبر: ۱۸۷۷۳۱
تاریخ انتشار: ۰۷ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۹:۱۲ 26 February 2016
به گزارش تابناک رضوی، فرآیند رای گیری دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری همزمان با سراسر کشور راس ساعت 8 صبح در استان خراسان رضوی درحالی آغاز شد که آمار افراد واجد شرایط در استان خراسان رضوی  چهار میلیون و 420 هزار است و بیش از 60 هزار  نفر نیروی انسانی در 3508 شعبه اخذ رای برگزاری انتخابات را بر عهده دارند.
 
در مشهد به عنوان مرکز حوزه انتخابیه استان خراسان رضوی با ۷۰ حوزه فرعی امر برگزاری انتخابات خبرگان رهبری انجام می شود درحالیکه 908 شعبه ثابت و 92 شعبه سیار و در مجموع هزار شعبه، در بخش مرکزی مشهد 47 شعبه ثابت و 62 در مجموع 109 شعبه، در بخش رضویه 9 شعبه ثابت و 22 شعبه سیار در مجموع 31 شعبه و در بخش احمدآباد 7 ثابت و 26 شعبه سیار در مجموع 33 شعبه اخذ رأی در نظر گرفته شده است.
 
بنابراین گزارش در مجموع در مشهد و بخش های مرکزی، رضویه و احمدآباد 971 شعبه ثابت و 202 شعبه سیار که در مجموع هزار و 173 شعبه می شود، برای انتخابات مجلس خبرگان رهبری در نظر گرفته شده است.

همچنین پنج شعبه ثابت اخذ رأی برای زائران و مجاوران حضرت علی بن موسی الرضا(ع) در حرم مطهر رضوی دایر می‌شود.

بنابراین گزارش دقایقی پیش دستورالعمل جدید ستاد انتخابات کشور به رسانه های استان نیز اعلام شد که دستگاه رادیو در کلیه اماکن و مساجد اخذ رای روشن خواهد بود تا آخرین اطلاعیه ها به سمع و نظر مردم برسد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار