حجت‌الاسلام ولی عادلی با اشاره به استقبال مهمانان و زائران نوروزی از طرح آرامش بهاری اظهار کرد: نوروز امسال 2 میلیون و 250 هزار نفر زائران و مسافران نوروزی از طرح آرامش بهاری بقاع متبرکه گیلان بهره‌مند شدند
کد خبر: ۱۸۸۰۴
تاریخ انتشار: ۱۶ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۸ 05 April 2015
به گزارش تابناک گیلان :حجت‌الاسلام ولی عادلی با اشاره به استقبال مهمانان و زائران نوروزی از طرح آرامش بهاری اظهار کرد: نوروز امسال 2 میلیون و 250 هزار نفر زائران و مسافران نوروزی از طرح آرامش بهاری بقاع متبرکه گیلان بهره‌مند شدند.

وی با بیان اینکه طرح آرامش بهاری از 28 اسفند ماه سال 93 آغاز و تا 15 فروردین ماه امسال ادامه داشت، تصریح کرد: طرح آرامش بهاری در 200 بقعه متبرکه گیلان اجرا شده است.

مدیر کل اوقاف و امور خیریه گیلان برپایی ایستگاه صلواتی و 70 خیمه معرفت برای پاسخگویی به پرسش‌های شرعی و شبهات، مشاوره و برگزاری مسابقه فرهنگی را از جمله برنامه‌ها در اجرای طرح آرامش بهاری عنوان کرد.

وی با اشاره به اینکه سال گذشته حدود یک‌میلیون نفر از طرح آرامش بهاری بقاع متبرکه گیلان استفاده کردند، یادآور شد: نوروز امسال استقبال از طرح آرامش بهاری 1.5 برابر رشد داشته است.

عادلی اعزام مبلغان از قم و روحانیون بومی گیلان را از دیگر اقدام‌های نوروزی اوقاف این استان ذکر کرد و متذکر شد: طرح سوگواره یاس نبوی همزمان با ایام شهادت فاطمه زهرا (س) از دوم تا ششم فروردین امسال در 263 بقعه متبرکه گیلان اجرا شد که مورد استقبال هموطنان قرار گرفت.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار