رئیس ستاد انتخابات استان کهگیلویه وبویراحمد گفت: مسئولان شعب، اعم از اعضاء شعبه، نمایندگان فرماندار، ناظران شورای نگهبان، عوامل انتظامی و نمایندگان نامزدها و بازرسان به هیچ وجه مجاز نیستند برای رأی دهندگان و بی سوادها اقدام به نوشتن رأی کنند.
کد خبر: ۱۸۸۰۶۲
تاریخ انتشار: ۰۷ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۶:۱۶ 26 February 2016
به گزارش ایرنا فتاح محمدی، روز جمعه در ستاد انتخابات استان افزود: افرادی که از نعمت سواد محرومند و یا به دلیل نقص عضو قادر به نوشتن رأی خود نیستند، برای شرکت در انتخابات می توانند به همراه شخصی با سواد، به شعب اخذ رأی مراجعه و پس از انتخاب نامزد مورد نظر خود رأی دهند .
وی اظهار کرد: نحوه اخذ رأی و بررسی مدارک در شعب سیار هیچگونه تفاوتی با شعب اخذ رأی ثابت ندارد و لذا از رأی دهندگان گرامی حتی در بیمارستان ها و پادگان ها نیز تنها در قبال ارائه شناسنامه باید رأی گیری شود .
محمدی تاکید کرد: هیچ محدودیت و ممنوعیتی برای مراجعه رأی دهندگان به شعب اخذ رأی وجود ندارد و همه واجدان شرایط در نقاط مختلف استان می توانند رأی بدهند.
وی عنوان کرد: نمایندگان نامزدهای انتخاباتی می توانند در صورت مشاهده هر گونه تخلف، بدون دخالت در امور اجرایی، مراتب را به هیأت های اجرایی یا نظارت شهرستان یا بخش به صورت کتبی گزارش کنند.
استان 700 هزار نفری کهگیلویه و بویراحمد در انتخابات هفتم اسفند امسال دارای بیش از 500 هزار نفر واجد شرایط رای دادن است.
771 شعبه اخذ رای در انتخابات هفتم اسفند امسال در کهگیلویه و بویراحمد پیش بینی شده که از این تعداد 337 مورد مربوط به حوزه انتخابیه کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده، 289 مورد مربوط به حوزه انتخابیه بویراحمد و دنا و 145 مورد نیز مربوط به حوزه انتخابیه گچساران و باشت است.
کهگیلویه و بویراحمد سه نماینده در مجلس شورای اسلامی و یک نماینده نیز در مجلس خبرگان رهبری دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار