امام جمعه موقت ایلام گفت: مردم ایران اسلامی بار دیگر با حضور پرشور و حماسی خود به مثابه ادوار قبل پاسخ محکمی بر یاوه گویی های دشمنان نظام و انقلاب خواهند داد.
کد خبر: ۱۸۸۱۴۰
تاریخ انتشار: ۰۷ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۸:۵۲ 26 February 2016

امام جمعه موقت ایلام گفت: مردم ایران اسلامی بار دیگر با حضور پرشور و حماسی خود به مثابه ادوار قبل پاسخ محکمی بر یاوه گویی های دشمنان نظام و انقلاب خواهند داد.

به گزارش تابناک ایلام؛حجت الاسلام شمس الله سراج در خطبه های این هفته نماز جمعه شهر ایلام ضمن تقدیر از عوامل اجرایی ستاد انتخابات اظهار کرد: امروز هفتم اسفند روز سرنوشت انتخابات و یکی از روزهایی است که به تعبیر رهبر معظم انقلاب دشمنان نظام بروی آن سرمایه گذاری های زیادی انجام داده است.
وی با اشاره به حضور موثر و همیشگی مردم استان ایلام در رده های بالای مشارکت در انتخابات ادوار گذشته، خطاب به مسئولان افزود: بگذارید توزیع ثروت هم به اندازه حضور و مشارکت استان ها باشد، مردم استانی مانند ایلام که همواره بیشترین و بالاترین مشارکت ها را در انتخابات داشته در توزیع ثروت تا حدودی گلایه مند است.
امام جمعه موقت ایلام تاکید کرد: شرکت در انتخابات نوعی تکلیف شرعی است امروز باید کسانی هم که از برخی مسائل گلایه دارند آنها را کنار گذاشته و در این انتخابات حضور با شکوه و پرشور داشته باشند چرا که انقلاب و نظام بر گردن همه ما حق دارد.
سراج با اشاره به اینکه همه باید به تکلیف شرعی حضور در این حماسه عمل کنیم، گفت: سالم ترین انتخابات دنیا در کشور جمهوری اسلامی ایران برگزار می شود، ایران اسلامی تنها کشوری است که به یمن اسلام و نظام دینی این مهم در آن به درستی اجرا شده است.
وی اضافه کرد: البته در بحث انتخابات نقض هایی وجود دارد که باید برطرف شوند، الان دیگر دهه 60 و 70 نیست که خیلی از مسائل روشن نباشد، امروزه مردم همه چیز را بخوبی درک می کنند.
امام جمعه موقت ایلام در بخش دیگری از سخنان خود به بحث در مورد خبرگان رهبری و اینکه روحانیت ایلام در این خصوص تکلیف خود را ادا کرده است، پرداخت و افزود: در استان ما طلبه ها، روحانیت و فضلایی هستند که در مرز اجتهاد، مجتهد و برخی هم گواهی آیات اعزام را دارند اما بحث خبرگان بحث خاصی است و تایید یا رد نامزدها، نه دلیلی بر اجتهاد بودن و نه عدم اجتهاد آنها است.
سراج یادآور شد: اعتبار بزرگان این انقلاب به اعتبار امام راحل و مردم است اگر کسی بخواهد انقلاب را بنام خود تمام کند به بیراهه رفته است ما فهرست انگلیسی در کشور نداریم، انگلیس غلط می کند در کشور ما دخالت کند ما نباید در زمین بازی رادیو بی بی سی بازی کنیم بلکه باید به فکر خود باشیم و نباید حرفی بزنیم که خوراک رادیو بیگانه شود. /ف
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار