استاندار البرز نتایج نهایی و قطعی دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه کرج، فردیس، اشتهارد و آسارا را اعلام کرد.
کد خبر: ۱۸۸۹۱۳
تاریخ انتشار: ۰۸ اسفند ۱۳۹۴ - ۲۲:۱۶ 27 February 2016

به گزارش خبرنگار تابناک البرز مستقر در ستاد انتخابات استانداری البرز، سیدحمید طهایی دقایقی قبل با حضور در جمع خبرنگاران اعلام کرد: براساس نتایج قطعی انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه کرج، در مجموع تعداد 629 هزار و 104 رای اخذ شد.
وی افزود: از این تعداد 554 هزار و 65 رای صحیح بود.

نماینده عالی دولت در استان البرز گفت: از مجموع آرای اخذ شده، آقای عزیز اکبریان با 148 هزار و 218 رای نفر نخست و آقای محمدجواد کولیوند با 143 هزار و 434 رای رتبه دوم را به خود اختصاص دادند.

طهایی گفت: با توجه به اینکه آقایان اکبریان و کولیوند حائز بیش از 25 درصد آرای ماخوذه شدند، بنابراین به خانه ملت راه یافتند.

وی بیان داشت: آقای ناصر حاجیان‌مطلق با 106 هزار و 951 رای، غدیر مهدی کلشمی با 96 هزار و 831 رای، آقای رشید جلالی با 66 هزار و 25 رای در رده‌های سوم تا پنجم جدول آرای انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه کرج، اشتهارد، فردیس و آسارا قرار گرفتند.

استاندار البرز افزود: با این حساب آقای اکبریان حائز بیش از 26 درصد و آقای کولیوند حائز بیش از 25 درصد کل آرای ماخوذه شدند.

آرای دیگر کاندیداها متعاقبا از طریق سایت وزارت کشور و پرتال اطلاع‌رسانی استانداری البرز اعلام می‌شود.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار