معاون سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان گفت: فعالیت واحدهای تولیدکننده نهاده‌های دامی غیرمجاز با همکاری فرمانداریها و سایر ارگان‌های ذی‌ربط در زنجان متوقف می‌شود.
کد خبر: ۱۸۹۰۴۱
تاریخ انتشار: ۰۹ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۴ 28 February 2016
رحمان رستمخانی در گفت‌وگو با تسنیم در زنجان با اشاره به ظرفیتهای استان در زمینه تولید محصولات و نهاده‌های دامی اظهار داشت: در حال حاضر عمده کارخانجات و واحدهایی که به تولید کنستانتره دام مشغول هستند از ارگانهای ذی‌ربط نظیر دامپزشکی، استاندارد و سازمان جهاد کشاورزی مجوزهای لازم را اخذ کرده‌اند.

وی در مورد فعالیت واحدهای تولیدکننده کنستانتره و نهاده‌های دامی غیرمجاز در استان زنجان تصریح کرد: با همکاری فرمانداران و اداره کل دامپزشکی تمامی واحدهای فعال در این زمینه رصد شده و در صورت فعالیت غیرقانونی، این واحدها پلمب می‌شوند.

معاون بهبود تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان ابراز کرد: در چند مورد با همکاری فرمانداریها و اداره کل دامپزشکی از فعالیت واحدهای غیرمجاز تولیدکننده کنستانتره دام جلوگیری شده است.

وی عنوان کرد: البته هیچ مشکل جدی در زمینه فعالیت واحدهای تولید نهاده‌های دامی در استان زنجان وجود ندارد و پروسه تولید این نهاده‌ها از سوی ارگانهای هدف رصد می‌شود.

رستمخانی با اشاره به اطلاع‌رسانیهای انجام شده به کشاورزان در زمینه خرید کنستانتره دام موردنیاز از واحدهای هدف خاطرنشان کرد: به طور قطع یقین داریم که کشاورزان به هیچ عنوان به خرید نهاده‌های دامی غیراستاندارد از واحدهای غیرمجاز تمایلی ندارند.

وی گفت: در حال حاضر 3 تا 4 واحد تولید کنستانتره دام در استان زنجان مشغول به فعالیت هستند که نیاز واحدهای دامی به ویژه دام روستایی را تامین می‌کنند.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار