اقدام ارزشمند خیرین در استان البرز
مدیرعامل ستاد دیه استان البرز با بیان اینکه در ایام نوروزی ۵۰ نفر از مددجویان استان البرز آزاد شدند، گفت: این تعداد از مددجویان آزاد شده در مجموع بیش از ۳۰ میلیارد ریال بدهی داشتند.
کد خبر: ۱۸۹۳۵
تاریخ انتشار: ۱۶ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۸:۰۱ 05 April 2015
محمدباقر مقدسی اظهار داشت: در ایام تعطیلات نوروزی با همت و مساعدت خیرین و ستاد دیه کشور 50 نفر از مددجویان استان البرز آزاد شدند.
وی با بیان اینکه این تعداد از مددجویان آزاد شده در مجموع بیش از 30 میلیارد ریال بدهی داشتند، افزود: بخشی از این بدهی را خیرین استان البرز متقبل شدند.
مدیرعامل ستاد دیه البرز با اشاره به اینکه بیش از 2 میلیارد ریال از این مبلغ را خیرین پرداخت کردند، خاطرنشان کرد: قسمت قابل توجه این بدهی‌ها را ستاد دیه کشور و بخش دیگر از طریق تسهیلات بانکی برای آزادی مددجویان تامین شد.
مقدسی با تاکید بر اینکه در سال 93 بیش از 290 نفر از مددجویان واجد شرایط با کمک خیرین، ستاد دیه کشور و دولت آزاد شدند، تصریح کرد: 330 میلیارد ریال مجموع این بدهی‌ها بود که در سال گذشته پرداخت و سبب آزادی مددجویان شد.
وی با بیان اینکه از این تعداد 64 نفر از مددجویان بدهکاران دیه بودند، گفت: 199نفر دیگر از این مددجویان که در سال 93 آزاد شدند بدهکاران مالی و 108 نفر دیگر بدهکاران نفقه بودند که از زندان آزاد شدند.
وی با بیان اینکه در سال جاری به بحث پیشگیری توجه ویژه‌ای داریم، اظهار داشت: فعالیت قانونی خود را در رابطه با آزادسازی زندانیان انجام می‌دهیم اما هر چقدر در زمینه پیشگیری فعالیت داشته باشیم برد بیشتری نصیب مردم می‌شود.
مدیرعامل ستاد دیه البرز با اشاره به اینکه مردم باید آگاهی کامل از همه شرایط حقوقی داشته باشند، خاطرنشان کرد: با توجه به فرارسیدن ماه حرام و افزایش دیه در این ایام رانندگان باید دقت نظر بیشتری در این بخش داشته باشند و همواره پیشگیری از وقوع حوادث و مشکلات را در صدر امور خود قرار دهند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار