مدیرکل بنیاد شهید قم:
مدیرکل بنیاد شهید وامور ایثارگران استان قم گفت: روز شهدا باید در شان شهدا و ایثار و فداکاری های شهدا برگزار شود.
کد خبر: ۱۸۹۷۸۷
تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۶ 29 February 2016
به گزارش تابناک قم به نقل از روابط عمومی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قم، سردار سید جواد هاشمی روز دوشنبه در همایش مشاوران و نمایندگان ایثارگران دستگاه های استان که با حضور معاونان و رئیسان مناطق بنیاد در اداره کل بنیاد استان برگزار شد افزود: ملت ایران آرامش و آسایش خود را مدیون شهدا می دانند، اگر امروز با وجود این همه آشوب و جنگ در منطقه ما شاهد این امنیت و آسایش در کشور هستیم، اینها همه مدیون ایثار و جانفشانی شهداست.

وی ادامه داد: طی دو سال گذشته تلاش شده تا روز بزرگداشت شهدا که مصادف با 22اسفند و سالروز تشکیل بنیادشهید به فرمان حضرت امام نامگذاری شده هرچه بیشتر به جامعه معرفی شود.

هاشمی افزود: خانواده معظم شهدا ایثارگرانه ادامه دهنده راه شهدایشان و مروجان فرهنگ ایثار و شهادت هستند، ایشان بعد از شهدا مدافع ارزش های شهدا هستند و همواره به این شهادت ها افتخار کردند.

وی اضافه کرد: شهید متعلق به قشر خاصی نیست شهید مربوط به آحاد ملت و مسئولان است و معتقدیم نقش مشاوران و رابطان ایثارگر درمعرفی این روز به ویژه در دستگاه های اجرایی نقش ارزنده و اثر گذاری است.

هاشمی خاطرنشان کرد: بالاترین درجه عرفان خدمت به خلق خداست و بالاترین خلق خانواده هایی هستند که در راه خدا جهاد کردند و جان خویش را با خدا معامه نمودند.

وی افزود: تجلیل از خانواده معظم شهدای دستگاه در روز بزرگداشت شهدا، دیدار با خانواده معظم شهدا با حضور مسئولان دستگاه ها، تبلیغات در محیط های اداری به منظور معرفی هرچه بیشتر روز شهید بخشی از اقدام هایی است که از دستگاه ها در این ایام انتظار می رود.

این همایش به منظور تاکید بر معرفی روز بزرگداشت شهدا، ارایه برنامه های دستگاه ها، ابلاغ برنامه های روز بزرگداشت شهدا به دستگاه ها و تعامل با دستگاه های اجرایی استان قم در آستانه روز بزرگداشت شهدا در اداره کل بنیاد شهید وامور ایثارگران قم برگزار شد.

در این همایش رابطان ایثارگران دستگاه های اجرایی استان نیز به ارایه پیشنهادها و برنامه های دستگاه مربوط در این ایام اشاره کردند.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار