سرمربی تیم فوتبال شهرداری اردبیل:
سرمربی تیم فوتبال شهرداری اردبیل با اشاره به بازی حساس این تیم با فولاد نوین اهواز در هفته نوزدهم لیگ دسته یک کشور گفت: با برد مقابل این تیم هوادارانمان را غرق شادی خواهیم کرد.
کد خبر: ۱۹۰۰۵
تاریخ انتشار: ۱۶ فروردين ۱۳۹۴ - ۲۱:۲۰ 05 April 2015

به گزارش مهر، محمد ربیعی عصر یکشنبه در کنفرانس پیش از بازی تیم های شهرداری اردبیل و فولاد نوین اهواز افزود: با برد فردا مقابل صدرنشین لیگ مردم اردبیل و بویژه هواداران پرشور شهرداری را غرق در شادی می کنیم.

وی با با تاکید بر اینکه در بازی فردا تنها به دنبال برد و تداوم موفقتیهای هفته های اخیر هستیم، ادامه داد: تلاش مجموعه تیم بویژه کادر فنی و بازیکنان شهرداری این است که در بازی با فولاد اهواز به پیروزی دست یابیم تا شادی و شور و نشاط را به فوتبال این استان هدیه دهیم.

سرمربی تیم فوتبال شهرداری اردبیل بازی دو تیم شهرداری و فولاد اهواز را جنگ دو تیم بالای جدول گروه الف رقابتهای لیگ دسته یک دانست و ادامه داد: بازی با فولاد در شرایط فعلی که لیگ به روزهای آخر خود نزدیک شده و رقابت برای صعود به لیگ برتر سخت تر شده است، مهمترین و حساس ترین بازی شهرداری اردبیل در نیم فصل دوم است.

وی هرکدام از چهار بازی باقیمانده تیم شهرداری اردبیل تا پایان این رقابتها در فصل جاری را فینالی برای صعود به لیگ برتر عنوان کرد و متذکر شد: در تمام این دیدارها تنها به دنبال پیروزی و کسب امتیازات کامل هستیم تا شانس خود را برای رسیدن به لیگ افزایش دهیم.

ربیعی با بیان اینکه بازی های نفسگیری را در ادامه رقابتهای لیگ شاهد خواهیم بود، به آمادگی کامل بازیکنان شهرداری برای این دیدار و نیز هفته های آینده اشاره کرد و یادآور شد: هم اکنون در شرایط بسیار خوبی بسر می بریم و برای نبرد با هر تیمی آماده ایم.

وی برد بازی مقابل فولاد را فرصتی برای رسیدن به رتبه دوم جدول و نزدیک شدن به صدر برشمرد و تاکید کرد که این فرصت را که براحتی به دست نیامده از دست نخواهیم داد.

سرمربی تیم شهرداری اردبیل با اشاره به رتبه یازدهم تیم شهرداری اردبیل در نیم فصل اول رقابتهای لیگ دسته یک عنوان کرد: امروز شرایط کاملا فرق کرده و توانسته ایم با کسب ۱۷ امتیاز از هشت بازی در قواره مدعی صعود به لیگ برتر ظاهر شویم که این مهم در نتیجه برنامه ریزی، تمرین و تلاش و نیز حمایت هواداران و مردم فوتبال دوست اردبیل به دست آمده و بی شک این روند را تداوم خواهیم داد.

وی شادی هواداران و مردم خونگرم و پرشور اردبیل را مهمترین محرک تیم خود در تداوم پیروزیها و موفقیتها برشمرد و تصریح کرد: با برد فردا مقابل تیم فولاد نیمی از راه رسیدن به لیگ برتر را طی خواهیم کرد.

تیمهای شهرداری اردبیل و فولاد نوین اهواز در هفته نوزدهم لیگ دسته یک کشور در گروه الف دوشنبه 17 فروردین ماه جاری ساعت 16.15 در استادیوم تختی به مصاف هم خواهند رفت.

هم اکنون تیم فولاد نوین اهواز با 38 امتیاز در صدر این گروه قرار داشته و تیم شهرداری اردبیل با 27 امتیاز پس ا تیم 29 امتیازی مس کرمان در مکان سوم جدول ایستاده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار