توسط راه آهن شمالشرق (۱)؛
به گزارش تابناک سمنان،مديركل راه آهن شمالشرق (۱) از برگزاری سمینار مدیریت دانش توسط این اداره كل با شعار «مدیریت دانش کلید حمل ونقل ریلی چابک وایمن» در شاهرود خبر داد.
کد خبر: ۱۹۰۲۶۵
تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۴ 01 March 2016
مديركل راه آهن شمالشرق (۱) از برگزاری سمینار مدیریت دانش توسط این اداره كل با شعار «مدیریت دانش کلید حمل ونقل ریلی چابک وایمن» در شاهرود خبر داد. 

حمید درباغ عنبران در گفتگو با خبرنگار مهر ضمن اشاره به برگزاری سمینار مدیریت دانش در اداره كل راه آهن شمالشرق (۱) اظهار داشت: این سمینار با حضور مشاور مدیر عامل و مدیران کل ستادی راه آهن جمهوری اسلامی و تعدادی از مدیران کل نواحی و روسای برخی دانشگاه ها و شرکت های صنعتی و تجاری و بازرگانان استان سمنان در روز دوشنبه برگزار شد.

وی با بیان اینکه طرح مدیریت دانش برای اولین بار در راه آهن کشور بصورت پایلوت در مديركل راه آهن شمالشرق (۱) از بیست هفتم خرداد ۹۳ تامهرماه امسال اجرا شد، افزود: دردسترس قرارگرفتن تمام اطلاعات منتقل شده ازنیروهای قدیم به جدید و افزایش مشارکت کارکنان در راه آهن جزء مواردی است که برای ما ارزش فوق العاده زیادی دارد و به دنبال آن هستیم.

مديركل راه آهن شمالشرق (۱) با اشاره به حضور مهرداد تقی زاده بهجتی مشاور مدیر عامل و رئیس اتاق فکر راه آهن کشوردر این همایش، گفت: وی بر تدوین وجمع بندی اطلاعات سازمان، پیشگیری از خطاها، شناسایی ایده های نو برای افزایش کیفیت خدمات به مسافران وافزایش ایمنی حمل کالا را از مزایای دانش مدیریت تاکید کرد.

وی تصریح کرد: از جمله برنامه هایی که ما خواهیم داشت این است که در کل مناطق راه آهن  برنامه ریزی جامعی در این زمینه انجام شود و درصدد هستیم همین امر در ستاد نیز اجرایی شود.

در این سمینار ضمن رونمایی از لگوی مدیریت دانش، از سامانه ثبت وصدور حکم احتیاط در راه آهن کشور هم که تیم ۱۰ نفره کارشناسان اداره کل راه آهن شمالشرق (۱)  طراحی کرده بودند رونمایی شد. 

در این سمینار یک روزه همچنین از دانش کاران برترراه آهن شمالشرق ۱ نیز تجلیل شده است.
منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار