نریمانی مطرح کرد:
تابناک: رئیس اتحادیه هتل داران استان اصفهان گفت: نگرانیم در آینده خانه‌های مسافر برای اسکان مسافران در استان اصفهان به صنعت هتلداری ضربه بزند.
کد خبر: ۱۹۰۳۷
تاریخ انتشار: ۱۶ فروردين ۱۳۹۴ - ۲۳:۰۰ 05 April 2015
به گزارش تابناک به نقل از مهر، مهدی نریمانی اظهار داشت: در نوروز امسال با جایگزینی مدارس و خانه های مسافر به جای توسعه هتل ها سبب شد که در پیک مسافرت های نوروزی که مصادف با روزهای ششم و هفتم نوروز بود، اسکان در هتل های استان کاهش یابد.

وی بیان داشت: برخی شب ها ظرفیت هتل ها بین ۱۰ تا ۳۰ درصدکاهش یافته است.

رئیس اتحادیه هتل داران استان اصفهان خاطرنشان کرد: برای ایام نوروز مقرر شده بود اولویت نخست برای اسکان مسافران تکمیل ظرفیت مراکز اقامتی و هتل ها باشد و این در حالی است که آموزش و پرورش بیشتر از ظرفیتی که باید اسکان را فراهم می کرد، این کار را انجام داد.

وی بیان داشت: آموزش و پرورش حتی غیر فرهنگیان را در مدارس اسکان داد و این سبب شد که هتل ها رتبه پنجم اقامت را در بین اماکن اسکان نوروزی از آن خود کنند.

نریمانی گفت: خانه های استیجاری که به عنوان خانه مسافر است قرار بود که در هفته اول فعالیت کنند اما تا ۱۴ و ۱۵ فروردین مسافران را در خود جای دادند که این موضوع مخالفت و انتقاد شدید هتل داران و مهمانپذیران استان اصفهان را در پی داشت.

وی بیان داشت: در روزهای عادی حدود ۳۰ درصد ظرفیت هتل ها پر است و با توجه به اینکه اصفهان شهر فصلی در حوزه گردشگری است و در ایام خاصی از سال آمار ورودی گردشگران به اصفهان زیاد می شود و تنها در این ایام است که یک هتل دار می تواند هزینه های که در طول سال انجام داده را برداشت کند به همین دلایل جایگزینی مدارس و خانه های مسافر ضربه سنگینی بر صنعت هتل داری در اصفهان زده است.

نریمانی خاطرنشان کرد: لازم است که منافع سرمایه گذاران هتل ها را در نظر بگیریم که سبب توسعه گردشگری در این کلان شهر شود و از انجام کارهای شتاب زده و تصمیمات خلق الساعه که سبب بی انگیزگی هتل داران می شود، بپرهیزیم.

ارسال به

برچسب‌ها

اصفهان
مسافران نوروزی
هتل

ارسال نظر
* نام و نام خانوادگی
ایمیل یا سایت
* نظر شما

نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

*لطفا حاصل عبارت زیر را در باکس روبرو وارد کنید:
5 + 0 =

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار