از 11 فروردین سال نو: با یک پرواز جدید و مفید ...
مسئول روابط‌عمومی "هما": در حال حاضر هواپيمايي جمهوري اسلامي ايران، همه روزه بجز روزهاي پنج شنبه از شهر بيرجند به مقصد تهران و در روزهاي شنبه به مشهد مقدس پرواز دارد
کد خبر: ۱۹۰۵۰۰
تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۴:۳۸ 01 March 2016

هواپيمايي جمهوري اسلامي ايران "هما" در راستاي گسترش خدمات پروازی و رفاه حال مسافرين، پرواز استاني جديد را از فرودگاه بيرجند راه اندازي مي نمايد.

روابط عمومي "هما" در گفتگو با تابناک خراسان جنوبی ااعلام کرد: از تاريخ 11 فروردين ماه سال 1395 پرواز جديدي در مسير مشهد- بيرجند-تهران در روزهاي چهارشنبه راه اندازي خواهد شد که به مسافران تهران و مشهد بسیار کمک خواهد کرد.

به گفته وی، پرواز مشهد-بیرجند به شماره 213 ساعت 15:35 چهارشنبه ها از مشهد به سمت بیرجند حرکت و یک ساعت بعد در ساعت 16:35 وارد بیرجند می‌شود و پرواز بیرجند- تهران نیز بعد از سه ربع ساعت توقف در فرودگاه بیرجند با شماره 213 در ساعت 17:20 پرواز و پس از یک ساعت و ربع در ساعت 18:45 در تهران به زمین خواهد نشست.

مسئول روابط‌عمومی "هما" خاطر نشان کرد: در حال حاضر هواپيمايي جمهوري اسلامي ايران "هما" همه روزه بجز روزهاي پنج شنبه از شهر بيرجند به مقصد تهران و در روزهاي شنبه به مشهد مقدس پرواز دارد. همچنين براي انتقال عاشقان زيارت عتبات در روزهاي شنبه يك پرواز توسط "هما" به مقصد نجف اشرف انجام مي شود.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار