افتخاری دیگر برای استان البرز
بیست و دومین دوره مسابقات قهرمانی جهان تکواندوی بانوان اردیبهشت ۹۴ به میزبانی چلیابینسک روسیه برگزار می شود و در این رقابت ها 4 بانوی ورزرشکار البرزی حضور دارند.
کد خبر: ۱۹۰۷۶
تاریخ انتشار: ۱۷ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۸ 06 April 2015

چهار تکواندوکار البرزی به عنوان مسافران منتخب تیم ملی تکواندو جوانان و بزرگسالان بانوان کشور راهی مسابقات جهانی روسیه شدند.
این رقابت ها مهمترین رویداد پیش روی ملی‌پوشان کشور است و بهاره ندرخانلو در وزن ۵۳- کیلوگرم، کیمیا علیزاده در وزن ۵۷- کیلوگرم، هانیه اخلاقی در وزن ۷۳- کیلوگرم و اکرم خدابنده در وزن ۷۳+ کیلوگرم چهار ورزشکار سربلند ایرانی از استان البرز بودند که اردوی انتخابی تیم ملی را با موفقیت پشت سر گذاشتند.
زهرا افتخاری نایب رئیس هیئت تکواندو استان البرز با اشاره به در پیش بودن مسابقات قهرمانی جهان تاکید کرد: بیست و دومین دوره مسابقات قهرمانی جهان (
G12۲۲ الی ۲۸ اردیبهشت ماه ۹۴ در ۸ وزن، به میزبانی چلیابینسک روسیه برگزار می شود و ما امیدواریم که بانوان ما بهترین عناوین را و امتیاز ها را به دست آورند.
وی یادآور شد: این مسابقات دارای گرید
۱۲ است و به نفر اول ۱۲۰ امتیاز، نفر دوم ۷۲ امتیاز و نفرات سوم ۴۳٫۲۰ امتیاز در راستای کسب سهمیه المپیک تعلق خواهد گرفت که اهمیت این رقابت هارا بیشتر مشخص می کند.
افتخاری افزود: هدایت تیم ملی تکواندو ایران را مینو مداح و آزاده یاسایی به ترتیب به عنوان سرمربی، و مربی بر عهده دارند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار