استاد حوزه و دانشگاه:
یکی از اساتید حوزه و دانشگاه‌ گفت: ولایت فقیه در نظام اسلامی ما و در این هیاهوی نظام سکولار رکن قوام و پایداری جمهوری اسلامی ایران برای رسیدن به اهداف معنوی است
کد خبر: ۱۹۱۳۰
تاریخ انتشار: ۱۷ فروردين ۱۳۹۴ - ۰۹:۴۵ 06 April 2015

به گزارش خبرگزاری  فارس، حجت‌الاسلام عابد صادقی صبح امروز در مراسم یادبود شهید جانباز دوران دفاع مقدس داود اصغری در بیمارستان تأمین اجتماعی اردبیل اظهار کرد: در عصری که بسیاری از خصلت‌های انسانی مردانگی‌ها، وفاداری‌ها، اخلاق نیکو و خصائل برجسته جای خود را به برخی رفتارها و منش‌های غیرانسانی داده بود شهیدان ما در تراز جمهوری اسلامی ایران با تبعیت بی‌چون و چرا از امام راحل مردانه در جبهه‌های حق علیه باطل حضور پیدا کرده و اوج ایثار و مروت را به نمایش گذاشتند.

وی با بیان اینکه شهدا در حقیقت احیاکنندگان ارزش‌ها در جامعه اسلامی بوده و با اقتدا به مولایشان امام حسین (ع) بسیاری از معارف را در جامعه زنده و پا برجا نگه داشتند، تصریح کرد: امروز نیز مردان این نظام ارزشی بدون توجه به هیاهوهای بی‌نتیجه و نافرجام تنها با تکیه بر مسیر ولایت فقیه و حقانیت آن در دفاع از انقلاب حاضر شده و ذره‌ای نمی‌خواهند از اهداف ارزشی و متعالی خود دور شده و یا عقب‌نشینی کنند.

این استاد حوزه و دانشگاه‌های کشور امنیت پایدار جمهوری اسلامی ایران را در سایه این فرهنگ متعالی برشمرد و گفت: ایثار، شهادت و شجاعتی که فرزندان رشید این مرز و بوم به نمایش گذاشتند دشمن را به لرزه انداخته و سبب شده تا بیش از گذشته توان کشورمان مضاعف و مورد حمایت جدی قرار گیرد.

صادقی در بخش دیگری از سخنان خود افزود: جمهوری اسلامی ایران امروز در حالی الگوی آزادی‌خواهان دنیاست که در یک مجموعه دستاورد عظیم توانسته‌ روح آزادی‌خواهی و عزت‌مندی را به تمام ملل نشان داده و آنها را در برابر دسیسه‌های نظام استکباری آگاه کند.

وی بیان کرد: در این شرایط وظیفه و رسالت همه ما سنگین است و باید تلاش کنیم تا این مأموریت و مسئولیت اصلی به بهترین شکل به نمایش گذاشته شده و به همه جهانیان معرفی شود.

شهید دکتر داود اصغری که از جانبازان 70 درصد دوران دفاع مقدس است هفته گذشته بعد از سال‌ها تحمل درد و رنج ناشی از جراحات دوران دفاع مقدس به ندای حق لبیک گفته و به کاروان شهدا پیوست که اداره کل تأمین اجتماعی استان در هفتمین روز شهادت این جانباز سرافراز دوران دفاع مقدس و پزشک مردمی آیین یادبودی را برگزار کرد.


منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار