اولین کاروان راهیان نور دانشجویی دانشگاه های آزاد و پیام نور خلخال در سال تحصیلی جاری این شهر را به مقصد مناطق عملیاتی در جنوب کشور ترک کرد.
کد خبر: ۱۹۱۹۰۸
تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۰ 04 March 2016

به گزارش ایرنا ، حجت الاسلام عزیزالله عابدی ، مسوول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه خلخال روز پنجشنبه در مراسم بدرقه این کاروان گفت: در این کاروان 100 دانشجوی دختر از دانشگاه های آزاد اسلامی و پیام نور واحد خلخال به همراه دانشگاه پیام نور واحد شهرستان کوثر حضور دارند.
وی اظهار کرد: اعضای این کاروان در قالب دو دستگاه اتوبوس و چند دستگاه خودرو سواری پشتیبان راهی جنوب کشور شده و دانشجویان در سفر پنج روزه خود از مناطق عملیاتی و یادمان های شهدای هویزه ، اروند کنار ، دهلاویه ، فکه و طلائیه واقع در جنوب کشور بازدید خواهند کرد.
او هدف از اعزام کاروان های راهیان نور دانشجویی به مناطق جنگی کشور را آشنایی نسل جوان جامعه با نحوه زندگانی و رشادت های رزمندگان اسلام در هشت سال دفاع مقدس و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در بین نسل امروزی دانست.
حجت الاسلام عابدی گفت: در جامعه امروزی ترویج فرهنگ ایثار و شهادت بزرگترین عامل بازدارنده از آسیب های اجتماعی محسوب شده و دانشجویان پس از بازگست از این سفر معنوی به عنوان مبلغین فرهنگ جبهه و جنگ و انتقال آن به همکلاسی های خود تلاش خواهند کرد.
شهرستان خلخال با 95 هزار نفر جمعیت در 105 کیلومتری جنوب اردبیل قرار دارد.


منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار