مسافران پایتخت برای جابجایی با کمبود ٤ هزار دستگاه اتوبوس مواجه هستند که این امر با کمک و مساعدت دولت مرتفع خواهد شد.
کد خبر: ۱۹۲۱۶
تاریخ انتشار: ۱۷ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۲ 06 April 2015

پیمان سنندجی، مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران در گفتگو با شانا، گفت: در شرایط کنونی، کلانشهر تهران به ١١ هزار دستگاه اتوبوس نیازمند است، در حالی که هم اکنون ٧ هزار دستگاه اتوبوس در تهران به جابجایی مسافرین اقدام می‌کند که به طور قطع این میزان جوابگوی شهروندان تهرانی نیست، از این رو امیدواریم در سال ٩٤ و با حمایت دولت تدبیر و امید بتوانیم کمبود ٤ هزار دستگاه اتوبوس را برآورده سازیم.

وی با اشاره به وجود ٢٠٠٠ دستگاه اتوبوس فرسوده در تهران، عنوان کرد: تلاش داریم تا با بازسازی اتوبوسهای فرسوده تهران، خدمت رسانی به مسافرین با مشکل مواجه نشود.

سنندجی با بیان این‌که هم اکنون ٦٤ دستگاه اتوبوس برقی در تهران وجود دارد، افزود: در اجرای تکالیف برنامه ٥ ساله دوم شهرداری تهران مبنی بر راه اندازی خط اتوبوس برقی مقرر شد نسبت به بازسازی تعداد ٦٤ دستگاه اتوبوس برقی به منظور احیای مجدد این خطوط در مسیر خیابان ١٧ شهریور اقدام شود.

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران، گفت: اتوبوسهای برقی قدیمی که در سالهای گذشته در تهران فعالیت می‌کردند از لحاظ زیرساختی بازسازی می شود و وارد چرخه حمل و نقل کشور خواهد شد.

وی تصریح کرد: طراحی اتوبوسهای برقی جدید به گونه‌ای است که دیگر شاهد تردد اتوبوسها با سیمهای بلند نیسیتم و در مدل جدید، انرژی برق این اتوبوسها با استفاده از باطری و غیر مستقیم تامین می شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار