مدیرکل آموزش وپرورش استان هرمزگان با بیان اینکه علم وتحقیق کلید قطعی پیشرفت کشوراست ، اظهار کرد: متولیان امرتعلیم وتربیت باید زمینه ساز ایجاد روحیه پژوهشگری و تفکر فلسفی و نقادانه در دانش آموزان از دوره ابتدایی باشند.
کد خبر: ۱۹۲۵۱۶
تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۶ 05 March 2016
به گزارش تابناک هرمزگان، علی کرمپور در آیین افتتاح نمایشگاه جشنواره جابربن حیان ناحیه یک بندرعباس ضمن تقدیر از مسئولان، مدیران و معلمان آموزش و پرورش ناحیه یک، خاطرنشان کرد: ازآنجاییکه بنیان دین مقدس اسلام برعلم، دانش و آگاهی انسان‏ها بنا نهاده شده است و به این موضوع به عنوان یک ارزش نگاه می‏شود، همه ی تلاش و سعی نظام تعلیم و تربیت باید در جهت رشد تحقیق وپژوهش باشد.
 
وی تصریح کرد: رشد و شکوفایی نسل‏های آینده باید از دوران تحصیل در مدرسه آغاز شود تا موجب تقویت انگیزه پژوهش در نسل‏های بعد باشد و در آینده نیز شاهد ظهور دانشمندانی همچون شهید شهریاری و احمدی‏روشن باشیم.
 
کرمپور با اشاره به اهمیت جایگاه علم و دانش در نظام مقدس جمهوری اسلامی ادامه داد: با پیروزی انقلاب اسلامی، توجه به تحقیق و پژوهش به عنوان یک ارزش مطرح شد که اهتمام ویژه رهبر معظم انقلاب و مسئولان نظام به رشد شاخص‏های علمی در کشور مبتنی بر این مهم است.

این نمایشگاه به مدت یک هفته برپا می باشد که دانش آموزان واولیاء صبح وعصر می توانند از نمایشگاه بازدید کنند و آثار دانش آموزان نیز طی این مدت مورد داوری کارشناسان قرار می گیرد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار