رئیس هیئت ورزش‌ جانبازان و معلولین استان زنجان با بیان اینکه در تلاش برای کسب سهمیه‌های بیشتر در پارالمپیک هستیم، گفت: حضور ورزشکاران جانباز و معلول زنجانی در سطح کشور خوب است.
کد خبر: ۱۹۲۵۷۷
تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۸ 05 March 2016
مهدی مرادی در گفت‌وگو با فارس در زنجان، با بیان اینکه هیئت جانبازان و معلولان استان زنجان در تلاش است تا در کاروان اعزامی ایران به مسابقات پارالمپیک ریو بیشترین تعداد ورزشکار را داشته باشد، اظهار کرد: حضور ورزشکاران جانباز و معلول زنجانی در اردوهای تیم ملی بسیار چشمگیر و قابل تقدیر است.

وی با بیان اینکه ورزشکاران زن و مرد زنجانی در مسابقات مختلف بین‌المللی و آسیایی برای کسب سهمیه مسابقات پارالمپیک ریو شرکت دارند، اضافه کرد: تیم بسکتبال با ویلچر استان زنجان که به نمایندگی از ایران در مسابقات بین‌المللی شرکت کرده بود، موفق به کسب سهمیه پارالمپیک 2016 ریو برای ایران شد.

رئیس هیئت ورزش‌ جانبازان و معلولین استان زنجان با اشاره به برگزاری مسابقات مختلف در سطح کشور، گفت: تیم فوتبال هفت نفره جانبازان و معلولان استان زنجان برای شرکت در مسابقات لیگ برتر فوتبال هفت نفره کشور که در رامسر به مدت سه روز برگزار خواهد شد، امروز به رامسر اعزام می‌شود.

مرادی خاطر نشان کرد: پرویز گل پسند و احمد اجاقلو ورزشکاران جانباز و معلول زنجانی برای کسب سهمیه پارالمپیک 2016 ریو در رشته‌های پرتاب دیسک و وزنه  و دوی 200 و 100 متر در مسابقات آسیا و اقیانوسیه دبی در کشور امارات شرکت می‌کنند.

وی با اشاره به حضور زهرا عبدی در تیم والیبال نشسته بانوان کشور، بیان کرد: زهرا عبدی به همراه تیم والیبال نشسته بانوان کشور برای حضور در مسابقات بین‌المللی در کشور چین و در راستای آمادگی برای حضور پرقدرت در پارالمپیک 2016 ریو حضور پیدا کرده است.

رئیس هیئت ورزش جانبازان و معلولین استان زنجان با اشاره به عملکرد خوب این هیئت در سال جاری، اظهار کرد: در ارزیابی سال گذشته فدراسیون جانبازان و معلولان کشور، بانوان زنجانی در رشته‌های مختلف همانند بسکتبال با ویلچر، دومیدانی، والیبال نشسته و دو و میدانی موفق به کسب بیشترین امتیاز شدند که باعث بالا رفتن امتیاز و سطح استان زنجان در این بخش شده است.

مرادی در پایان خاطرنشان کرد: هیئت ورزش‌های معلولان و جانبازان استان زنجان در تلاش است تا با عملکرد خوب خود، درصد قابل توجهی از کاروان اعزامی تیم جانبازان و معلولان کشور را در مسابقات پارالمپیک 2016 ریو به خود اختصاص دهد.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار