رئیس اتاق بازرگانی بیرجند:
رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی بیرجند با بیان اینکه خراسان جنوبی برای نخستین بار به عنوان پایلوت در راستای بورسیه دانش آموزان مستعد قرار گرفته گفت: در حال حاضر تعداد ۳۱۸ نفر از دانش آموزان و دانشجویان خراسان جنوبی بورسیه تحصیلی هستند.
کد خبر: ۱۹۲۸۲۹
تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۹:۰۴ 05 March 2016


به گزارش خبرگزاری تسنیم از بیرجند، محسن احتشام  در مراسم تجلیل از 30 دانش آموز و دانشجو بورس گیرنده طرح حمایت تحصیلی اظهار داشت: خط مشی جامعه نیکوکاری ابرار در طرح توسعه تحصیلی  دانش آموزان مستعد مناطق محروم و روستایی و اهمیت دادن به تحصیل و آموزش است.

وی با بیان اینکه در این طرح تلاش می‌شود با حفظ شأن انسانی دانش آموزان از نیاز پروری پرهیز و آنان را در سختی آینده روشن یاری کنیم، افزود: مأموریت جامعه نیکوکاری ابرار تکریم و ارتقای فرهنگ نیکوکاری در جامعه، پاسداری از حریم منزلت اجتماعی فعالان بخش خصوصی و کمک به رشد فعالیت‌های خیرخواهانه و مستعد موسسات خیریه در امور خیر است.

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی بیرجند گفت: امروز فعالیت اجتماعی در کنار فعالیت اقتصادی یک رسالت و وظیفه مهم اجتماعی است که به پشتوانه آن در فلسفه تولید و بازار نوشته شده است و بازاریابی‌های اجتماعی  در کنار فعالیت‌های اقتصادی سرلوحه فعالیت‌های اجتماعی قرار می‌گیرد.

احتشام با بیان اینکه کمبود منابع و اشتغال داریم، افزود: بنگاه‌های تولیدی که خدمات اجتماعی و نیکوکاری را سرلوحه فعالیت‌های خود قرار دادند، امروز جزو موفق ترین بنگاه‌ها هستند و این رسالت در اتاق بازرگانی در راستای بازاریابی نوین  در کنار فعالیت‌های اقتصادی و اجتماعی به آنها پرداخته می‌شود.

وی با بیان اینکه باید رسالت خود را افزایش دهیم، اظهار داشت: رسالت ما در منابع  جمع و اجتماع است و باید خود خواهی وخود بینی را کنار بگذاریم و تمامی رسالت‌ها را ادامه دهیم که اتاق بازرگانی در همین راستا ساختار خود را عملیاتی می‌کند.

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی بیرجند با بیان اینکه جامعه ابرار نماد پیشگام در توسعه فرهنگ خدمت به همنوعان است، گفت: تمامی اقشار جامعه باید توسعه را داشته  و در راستای بازاریابی در اتاق بازگانی خراسان جنوبی این اقدام شکل گرفته و استان خراسان جنوبی  به عنوان پایلوت برای نخستین بار در کشور  برای اجرای طرح بورسیه دانش آموزان و دانشجویان بورسیه تحصیلی شدند.

احتشام افزود: در حال حاضر تعداد 318 فقره بورسیه تحصیلی دانش آموزان خراسان جنوبی دریافت می‌کنند.زیرا اهمیت به تحصیل خط مشی جامعه نیکوکاری ابرار در طرح حمایت تحصیلی دانش آموزان مستعد مناطق محروم و روستایی است.

وی با بیان اینکه جامعه نیکوکاری ابرار سازمان غیر دولتی و مردم نهاد وابسته به اتاق‌های بازرگانی است، اظهار داشت: این جامعه در سطح ملی و بین المللی فعالیت می‌کند و دانش آموزان از طریق نمایندگان اتاق‌های بازرگانی و با کمک آموزش و پرورش شناسایی شده و سپس در سیستم سامانه سراسری ثبت نام و مورد حمایت فعالان اقتصادی قرار می‌گیرند
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار