اختتامیه سومین جشنواره کشوری افسران جنگ نرم با حضور دکتر حسن عباسی در زنجان می‌شود.
کد خبر: ۱۹۳۲۸۲
تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۳ 06 March 2016
مراسم اختتامیه سومین جشنواره افسران جنگ نرم روز دوشنبه با معرفی نفرات برتر در بخش‌های مختلف در سالن غدیر دانشگاه زنجان برگزار خواهد شد.

این جشنواره که با محوریت فرصت‌ها، تهدیدها و آسیب‌های شبکه‌های اجتماعی و توسط بسیج دانشجویی استان زنجان در سطح کشوری بوده است، در بخش‌های فیلم‌ کوتاه، مقاله، انیمیشن، کاریکاتور و پوستر از اوایل تابستان سال جاری با اعلام فراخوان از سطح کشور کار خود را آغاز کرده است.

در مراسم اختتامیه این جشنواره که با سخنرانی تحلیلگر برجسته استراتژیک و حوزه جنگ نرم دکتر حسن عباسی رییس اندیشکده یقین برگزار خواهد شد در موضوع "مسیر گرداب تز جدایی دین از اقتصاد" بحث خواهد شد.

مراسم اختتامیه این جشنواره ساعت 14.30 روز دوشنبه 17 اسفند ماه جاری در سالن غدیر دانشگاه زنجان برگزار می‌شود و در پایان این جشنواره از افراد برتر طی مراسمی با اهدای جوایزی تجلیل و قدردانی خواهد شد.

موضوعات برگزاری این جشنواره، شبکه‌های اجتماعی اصلی‌ترین ابزار ناتوی فرهنگی و اجتماعی درجنگ نرم، تأثیر شبکه‌های اجتماعی در غفلت خانواده و از دست دادن دوستان، آسیب‌ها و تهدیدات فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی، چالش‌های امنیتی در شبکه‌های اجتماعی، ارتقای سواد رسانه‌ای، تاثیر شبکه‌های اجتماعی مجازی بر سبک زندگی اسلامی ایرانی، روش‌های ترویج سبک زندگی صحیح در شبکه‌های اجتماعی، تبیین آرمان‌های انقلاب اسلامی در شبکه‌های اجتماعی مجازی، نحوه تبیین بیداری اسلامی در شبکه های اجتماعی مجازی و نحوه شکوفه پروری درخت ایثار و شهادت در بین دانشجویان با ابزار شبکه‌های اجتماعی مجازی است.

گفتنی است، در سومین جشنواره ملی افسران جوان جنگ نرم، بیش از 185 مقاله از سطح کشور به دبیرخانه این جشنواره ارسال شده است که پس از داوری توسط دانشگاه علامه طباطبایی تهران، 89 مقاله پذیرفته شده و در پایان از برترین‌های جشنواره در بخش‌های مختلف تقدیر می‌شود.

امین بیات دبیر جشنواره و مسئول بسیج دانشجویی استان زنجان، سید محمدرضا موسوی دبیر علمی جشنواره، نوذر ارشدی نماینده قرارگاه شباب محمد رسول الله (ص) در بسیج اقشار، داود گودرزی رئیس سازمان بسیج دانشجویی کشور، مصطفی دودانگه دبیر اجرایی جشنواره و مسئول فناوری اطلاعات و ارتباطات و فضای مجازی بسیج دانشجویی استان زنجان از اعضای اصلی شورای سیاست گذاری این جشنواره هستند.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار