مسئول امور مددکاری مجمع خیرین سلامت همدان از مساعدت یک میلیارد و 720 میلیون ریالی مجمع خیرین سلامت همدان به بیماران طی امسال خبر داد.
کد خبر: ۱۹۳۲۹۰
تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۸:۲۲ 07 March 2016

مسئول امور مددکاری مجمع خیرین سلامت همدان از مساعدت یک میلیارد و 720 میلیون ریالی مجمع خیرین سلامت همدان به بیماران طی امسال خبر داد.

صفر شاکری‌صفت با اشاره به اقدامات صورت گرفته در مجمع خیرین سلامت همدان طی امسال، اظهار کرد: 210 بیمار نیازمند به مجمع خیرین همدان مراجعه کرده‌اند که 172 نفر از آنها واجد شرایط کمک این مجموعه بودند.

وی با بیان اینکه مجمع خیرین سلامت به 38 بیمار غیر مرتبط با اهداف مجمع مساعدت و یاری رسانده است، گفت: خدمات به این افراد بیشتر مشاوره‌ای بوده است.

مسئول امور مددکاری مجمع خیرین سلامت همدان با بیان اینکه امسال با کمک خیرین یک میلیارد و 720 میلیون ریال مساعدت به بیماران نیازمند صورت گرفت، افزود: رایزنی با هدف دریافت تخفیفات و کمک‌های سایر سازمان‌ها به منظور کمک به بیماران سختدرمان از دیگر اقدامات مجمع خیرین سلامت بوده است.

وی با بیان اینکه اجرای طرح سخاوت حمایت از بیماران خاص باعث شد کمک‌ها به بیماران سختدرمان بیشتر شود، خاطر نشان کرد: 26 حامی در این طرح به کمک مجمع خیرین سلامت آمدند و توانستیم کمک‌های خوبی را به بیماران داشته باشیم.

شاکریصفت با اشاره به اجرای طرح حمایت خیر خاص از بیمار مشخص گفت: برخی از خیرین مبلغ خاصی را برای کمک در نظر می‌گرفتند و آن مشکل بیمار خاص را برطرف نمیکرد که ما برای رفع آن از کمک دو حامی برای یک بیمار خاص استفاده کردیم.

وی با بیان اینکه 42 درصد بیماران زیر پوشش مجمع خیرین سلامت مرد هستند، افزود: 58 درصد بیماران مورد حمایت این مجموعه را زنان تشکیل می‌دهند


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار