رئیس قرآن و عترت آموزش و پرورش استان زنجان گفت: همایش رهروان فاطمی به مناسبت شهادت حضرت فاطمه (س) در حسینیه اعظم زنجان برگزار می‌شود.
کد خبر: ۱۹۳۲۹۲
تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۷ 06 March 2016
مختار تقیلو در گفت‌وگو با تسنیم در زنجان اظهار داشت: همایش رهروان فاطمی به مناسبت شهادت حضرت فاطمه (س) 22 اسفند ماه در حسینیه اعظم زنجان برگزار می‌شود.

وی ابراز کرد: در این روز دانش‌آموزان دختر دوره دوم متوسطه با حضور در حسینیه اعظم زنجان در سوگ دختر پیامبر مکرم اسلام به مراسم عزاداری می‌پردازند.

رئیس اداره قرآن، عترت و نماز آموزش و پرورش استان زنجان الگوگیری از زندگی و شخصیت حضرت فاطمه (س) و تبیین مباحثی با موضوع حجاب و عفاف را از مهمترین برنامه‌های این همایش عنوان کرد.

وی از برنامه‌های قرآنی این اداره به برگزاری مسابقات حفظ موضوعی در مدارس اشاره کرد و گفت: طرح مصباح ‌الهدی نیز به منظور شناخت سیره عملی 14 معصوم (ع) با شرکت 8 هزار و 500 دانش‌آموز برگزار می‌شود.

تقیلو با اشاره به اینکه امسال در استان زنجان این طرح با محوریت بررسی ابعاد شخصیت امام محمد باقر (ع) برگزار می‌شود، ابراز کرد: دانش‌آموزان کارهای تحقیقی و پژوهشی خود را ارائه می‌دهند و زمان برگزاری مرحله استانی این طرح اردیبهشت ماه است.

وی خاطرنشان کرد: امسال 10 مرکز دارالقرآن در شهرستانهای استان زنجان راه‌اندازی شده که این مراکز انجام برنامه‌های رسمی و فوق برنامه برای دانش‌آموزان را دنبال می‌کنند.

رئیس اداره قرآن، عترت و نماز آموزش و پرورش استان زنجان بیان کرد: در راستای اجرای طرح‌های فوق برنامه مراکز دارالقرآن، مدارس ابتدایی به ترتیب در این مراکز حضور می‌یابند و کلاسهای قرآن در قالب قصه، داستان، روخوانی و روانخوانی برای آنها برگزار می‌شود.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار