فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه با اشاره اینکه بسیاری از مسئولان شعار اقتصاد مقاومتی را به خوبی درک کرده‌اند گفت: شعار اقتصاد مقاومتی اکنون بیشتر از عمل به آن در کشور مشاهده می‌شود.
کد خبر: ۱۹۴۳۱۹
تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۳۹۴ - ۲۳:۰۲ 07 March 2016
فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه با اشاره اینکه بسیاری از مسئولان شعار اقتصاد مقاومتی را به خوبی درک کرده‌اند گفت: شعار اقتصاد مقاومتی اکنون بیشتر از عمل به آن در کشور مشاهده می‌شود.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمانشاه، سردار بهمن ریحانی در نشست هماهنگی گروه‌های جهادی استان که امروز در بسیج سازندگی استان کرمانشاه برگزار شد با اشاره به اینکه راه‌گشای اقتصاد سازنده بنابر تأکیدات مقام معظم رهبری اقتصاد مقاومتی است اظهار داشت: مسئولان باید به این باور برسند که می‌توان با تکیه بر توانایی‌ها و داشته‌های خود به موفقیت رسید.

فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه با اشاره به اینکه نگاه به بیرون همیشه نیازمندانه است عنوان کرد: توجه عمقی به توان و داشته‌های خود و باور به اینکه کشور در این مسیر قرار دارد سبب موفقیت نظام می‌شود.

ریحانی با بیان اینکه قرارگاه قرب کوثر سالانه میلیاردها تومان در راستای محرومیت‌زدایی اهدا می‌کند گفت: یکی از پایه‌های مستحکم نظام قرارگاه قرب کوثر است که با اقدامات محرومیت‌زدایی خود سبب تثبیت پایه‌های نظام و امیدواری مردم نسبت به نظام و مسئولان می‌شود.

وی با اشاره به اینکه در اردوهای جهادی جمعی از جوانان با روحیه جهادی به منظور رفع حداقل مشکلات مناطق محروم گردهم می‌آیند افزود: هشت سال دفاع مقدس را مردم به‌ ویژه روستاییان اداره کردند و پایه‌های مستحکم نظام مردم هستند آن چنان که در انتخابات نیز میزان مشارکت روستاییان بیش از مردم شهری است.

ریحانی با بیان اینکه افتخار امیر‌المؤمنین(ع) نه تنها حکومتداری بلکه کمک‌رسانی به مناطق محروم است اظهار کرد: روستاییان در عرصه‌های مختلف سینه‌های خود را برای مقابله با دشمن سپر کرده‌اند بنابراین گره‌گشایی از مشکلات آنها باید در اولویت برنامه‌های مسئولان باشد.

وی با اشاره به اینکه فرهنگ اردوهای جهادی به منظور ترغیب جوانان باید در دانشگاه‌ها و مدارس نهادینه و فراگیر شود عنوان کرد: ایجاد فضای فرهنگی در مناطق محروم به منظور درک درست حضور گروه‌های جهادی و توجیه جهادگران جوان از مهم‌ترین اقدامات لازم در این عرصه است.

ریحانی با اشاره به اینکه توجه به مناطق محروم برکات بسیاری برای نظام به دنبال دارد گفت: برنامه‌های فرهنگی از برنامه‌های عمرانی تأثیرگذاری بیشتری دارند و حضور گروه‌های مختلفی همچون گروه‌های پزشکی و رفع مشکلات درمانی سبب خوش‌بین شدن مردم نسبت به نظام و مسئولان می‌شود.

وی با اشاره به ضرورت تعادل در توقع گروه‌های جهادی به ویژه گروه‌های خارج از استان در رفع مشکلات افزود: طرح‌های جهادی و جغرافیای آنها برای گروه‌های جهادی خارج از استان باید از طرف استان میزبان تعیین شود و اقدامات غیر از این سبب نا بسامانی در مدیریت می‌شود.

ریحانی با اشاره به اینکه انعکاس این اقدامات سبب اثرگذاری بیشتر آن می‌شود اظهار کرد: تبلیغ این اقدامات و تعامل و همکاری در تمام بخش‌های کشور سبب ایجاد فضای امید برای دوستان و ناامیدی برای دشمنان می‌شود.

فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم(ص ) با بیان اینکه بهترین بستر برای جلوگیری از چالش فرهنگی جوانان اردوهای جهادی است افزود: با وجود اینکه عرصه محرومیت‌زدایی دارای مشکلاتی است اما اثرات مثبت و ایجاد فضای زیبا برای جوانان بسیار بیشتر است و همه برای تثبیت انقلاب وظایفی را به عهده داریم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار