مدیرکل پیشگیری‌های فرهنگی و اجتماعی قوه قضاییه:
مدیرکل پیشگیری‌های فرهنگی و اجتماعی قوه قضاییه گفت: 46 درصد پرونده‌های کیفری قوه قضاییه در سال 94 مربوط به موضوع اعتیاد است.
کد خبر: ۱۹۴۷۷۱
تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۶:۱۰ 08 March 2016
علی محمد زنگانه ظهر امروز در نخستین نشست هم اندیشی مسئولان امور جوانان ادارات کل ورزش و جوانان اظهار داشت: یکی از مهمترین اقداماتی که باید برای رفع این معضل انجام دهیم پیشگیری و ارائه آموزش‌ها به شهروندان و به ویژه قشر جوان و نوجوان جامعه است.

وی ادامه داد: البته برای پیشگیری نیازمند بررسی‌های علمی و کارشناسی شده هستیم و لازم است در این زمینه از کارشناسان خبره‌ای استفاده شود.

مدیرکل پیشگیری‌های فرهنگی و اجتماعی معاونت پیشگیری از وقوع جرم قوه قضاییه، در ادامه سخنان خود با بیان اینکه یکی از معضلات امروز جامعه ما پدیده شوم اعتیاد است افزود: هم اکنون 46 درصد پرونده‌های کیفری قوه قضاییه در سال 94 مربوط به موضوع اعتیاد است.

وی با بیان اینکه پیشگیری‌های علمی و کارشناسی شده نیاز داریم تا این معضل را برطرف کنیم، تصریح کرد: ریشه‌یابی کردن معضل اعتیاد باید به صورت جدی‌تری در دستور کار مسئولان و کارشناسان قرار گیرد.

زنگانه گفت: در این راستا تمامی دستگاه‌ها باید برای رفع این معضل با هم تعامل بیشتری داشته باشند و با اجرای برنامه‌های فرهنگی و کارشناسی شده این معضل را از جامعه دور کنند.

وی از مهمترین راهکارهای اساسی برای کاهش این معضل را اجرای برنامه‌های مشترک میان دستگاه‌هایی در حوزه اجتماعی و جوانان عنوان کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار