رئیس ستاد اسکان نوروزی دانشگاه آزاد سمنان خبر داد
به گزارش تابناک سمنان،رئیس ستاد اسکان نوروزی دانشگاه آزاد اسلامی سمنان از آمادگی کامل این واحد دانشگاهی برای پذیرایی و اسکان میهمانان نوروزی در ایام تعطیلات نوروز خبر داد.
کد خبر: ۱۹۵۲۵۷
تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۲ 09 March 2016

با فرارسیدن نوروز و ایام تعطیلات نوروزی شاهد بالارفتن حجم سفر‌های نوروزی هستیم؛ ستاد‌های نوروزی در اقصی نقاط کشور شکل گرفته و برنامه‌ریزی برای ارائه تسهیلات و خدمات در این ایام توسط ارگان‌های مختلف در دستور کار قرار گرفته است.

ارگان‌هایی نظیر استانداری‌ها، فرمانداری‌ها، پلیس راه و نیروی انتظامی، جمعیت هلال‌احمر، اورژانس و مراکز بهداشتی درمانی، سازمان میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری، آموزش و پرورش و اماکن گردشگری و اقامتی از جمله مراکزی هستند که در طول این ایام با حجم بالای کار مواجه بوده و ایامی پرتلاش را تجربه می‌کنند.

در این بین، نهاد‌ها و ارگان‌های مختلف نیز با هدف خدمت‌رسانی به پرسنل خود البته به صورت محدود‌تر فعالیت‌های مختلفی را انجام می‌دهند.

یکی از این مراکز مجموعه دانشگاه آزاد اسلامی بوده که چند سالی است با توجه به تاکیدات، بخشنامه‌های و آیین‌نامه‌های صادره با ایجاد ستاد‌های اسکان اقدام به خدمت‌رسانی به پرسنل خود کرده است.

مجموعه دانشگاه آزاد اسلامی با دارا بودن نزدیک به 380 واحد دانشگاهی در سراسر کشور و حجم بالای کارمند و استاد دارای امکاناتی مناسب و درخور شأن این مجموعه دانشگاهی است که هر ساله می‌تواند بخش اعظمی از خدمات‌رسانی را در این ایام به خود اختصاص دهد.

معاون اداری مالی دانشگاه آزاد اسلامی سمنان گفت: قرار گرفتن در مسیر دسترسی به مشهد‌الرضا (ع) و بارگاه ملکوتی علی بن موسی الرضا (ع)، فرصت خدمتگزاری به زائران آن حضرت را برای این واحد دانشگاهی فراهم آورده است.

رضا زیاری افزود: هر ساله در ایام نوروز شاهد عبور مسافران و میهمانان کثیری از این مسیر هستیم که بخش اعظمی از این مسافران را اعضای خانواده بزرگ دانشگاه آزاد اسلامی تشکیل می‌دهد.

وی گفت: دانشگاه آزاد اسلامی سمنان همچون سنوات گذشته اما باتجربه‌تر و مجهزتر برای پذیرایی از این عزیزان خود را مهیا کرده و خدمت‌رسانی به به خانواده بزرگ دانشگاه را وظیفه خود می‌داند و با فراهم آوردن بهترین امکانات آمادگی پذیرش و میزبانی از بیش از 2 هزار نفر از همکاران و پرسنل دانشگاه را این ایام تدارک دیده‌ایم.

زیاری افزود: از یک‌ماه قبل ستاد اسکان نوروزی در سطح واحد سمنان تشکیل و تمامی جوانب برای رفع کمبود‌ها و نقایص سال‌های گذشته اندیشیده شد.

وی گفت: دانشگاه آزاد اسلامی سمنان دارای امکانات رفاهی بسیار مناسب و در شأن نام دانشگاه است که در طول ایام تعطیلات نوروزی برای اقامت میهمانان مهیا و آماده خدمات‌رسانی شبانه‌روزی است.

معاون اداری مالی دانشگاه آزاد اسلامی سمنان گفت: مهمانسرای فرهیختگان واحد سمنان واقع در مجموعه مجتمع دانشگاه در کیلومتر 5 جاده دامغان با بهترین امکانات رفاهی فرصتی است تا مسافران و زائران امام رضا (ع) ضمن اقامت در مسیر سفر نوروزی خود از آن و مجموعه دانشگاه آزاد اسلامی سمنان بازدید کنند.

زیاری خاطرنشان کرد: خانواده بزرگ دانشگاه آزاد اسلامی درخور بهترین و مناسب‌ترین امکانات رفاهی است و واحد‌های دانشگاهی باید با تمامی امکانات خود در مسیر پذیرایی از این عزیزان از هیچ کوششی فروگذار نکنند.

وی ضمن آرزوی ایامی خوش، تعطیلات و سفری خاطره‌انگیز در ایام نوروزی به آن دسته از پرسنل دانشگاه که قصد سفر در این ایام را دارند، توصیه کرد: پیش از سفر باید تمام مقدمات را فراهم کرد و با در نظر گرفتن جمیع جهات اقدام به سفر کرد تا در طول تعطیلات ایامی خوش را پشت سر گذاشت و برای سال جدید و خدمت‌‌رسانی بهتر و شایسته‌تر از سال قبل مهیا بود.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار